среда, 7. децембар 2011.

U gostima kod Ane


FBI rukavice su igra namenjena food blogerima koju je osmislila i pokrenula Maja sa bloga Cooks and Bakes . Pravila su sledeca: u toku dva meseca istrazujemo jedan blog, biramo jela i kuvamo po receptima sa tog bloga,  na kraju na svom blogu objavljujemo utiske i fotografije isprobanih recepata. A blog koji je trenutno "pod istragom" je Prstohvat soli koji pise nasa Ana... a tamo milina od lepih recepata i slika.:))

Anin blog je veoma pregledan i lako je pronaci zeljene recepte, medjutim tesko je otici sa njenog bloga jer ste jednostavno "osvojeni" prelepim fotografijama i morate pogledati jos jedan receptic, i jos jedaan, i jedan...:))  Moj izbor su ovoga puta bile Loptice od rize, Kineske palcinke i Vencici sa medom (necu pisati recepte, mozete ih pronaci na linkovima iznad svake slike). Prvobitni spisak je bio znatni duzi, Leptir pile i Mlinci sa piletinom ce ostati za neki naredni rucak, ali doci ce sigurno na red.:)

Loptice od rize (arancini di riso)


Rizu svi u kuci volimo i cesto je na nasem meniju u slanoj ili slatkoj varijanti, ali na ovaj nacin jos nisam spremala. Kada sam prvi put videla naslov, ucinilo mi se da je u pitanju slatka varijanta, pa citam dalje recept i sve trazim gde su te pomorandzine korice.:)

Medjutim, ove loptice su slane i vrlo fine, lako se spremaju i za vrlo kratko vreme imate jedan brzi i ukusan rucak. Lako se oblikuju nauljenim rukama, dovoljno je bilo da ih samo jednom premazem uljem, nisu se posle lepile. Iako se prze u dubokom ulju, ne upiju puno ulja i mozete uh sasvim fino posluziti uz neki umak od pavlake.

Kineske palacinke


Ooo, dopale su nam se... i to veoma!:)) Jako me podsecaju na pecipele, male lepinjice od testa koje volimo da grickamo obicno za veceru, samo sto su ove jos bolje jer su sa nadevom od praziluka.  Odlicno idu uz neki namaz, salatu i nesto slicno, mada su sasvim fine za grickanje i tako same ... ovde procitajte originalni recept a ispod mozete pogledati slicice pripreme.


Vencici sa medom




A kako su tek bili dobri ovi vencici, odlicni su!:))) Nisu previse slatki vec taman koliko treba i najtoplije ih preporucujem da ih isprobate za predstojece praznike.

Mislila sam da ce previse narasti jer se stavlja i prasak za pecivo, pa sam u prvoj turi pravila tanke vencice, ali sam posle resila da ih u drugoj turi napravim "buckaste" i ti su mi bili puno lepsi....evo, ostalo je jos svega par vencica i to cu sutra fino poruckati uz caj.:)

Draga Ana, hvala puno na lepim receptima, uzivala sam u isprobavanju i sigurno cu se vratiti "po repete"!:)))



16 коментара:

  1. Odličan izbor i obavljen posao. Kineske palačinke isprobavam baš ovaj vikend. Jedva čekam!

    ОдговориИзбриши
  2. Super je sve,a palačinke su i mojoj listi 'to do'.

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan izbor, a izvedbu neću ni da komentarišem, jer se iz posta u post ponavljam: uredno, čisto, izvanredno!

    ОдговориИзбриши
  4. Bravo Lana, odlično si sve pripremila i divno prezentirala ! Sviđa mi se i tvoj izbor Aninih recepata !

    ОдговориИзбриши
  5. Izvrstan odabir. I ja planiram napraviti vjenčiće sa medom.

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican izbor!!! :) I ja sam pravila Vencice i Kineske palacinke i bas sam zadovoljna!!! :)
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  7. Kao i uvek, odličan izbor, savršena isvedba, krajnje pedantno i sjajne fotke! Svaka čast Lana!

    ОдговориИзбриши
  8. Medeni vjenčići su i meni zapeli za oko. Izbor recepata ti je odličan, kao i prezentacija :)

    ОдговориИзбриши
  9. jel se ove palacinke prze na ulju ili na teflonu?

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala cure, mislim da su se ovi vencici svima dopali, Anini rececpti su stvarni vrlo fini.:))

    @ Irena, ove palcinke se prze na sasvim malo ulja, ali treba dopuniti po potrebi jer brzo sve upiju, pa tek toliko da ne bi izgorele.;))

    ОдговориИзбриши
  11. Draga Lana, hvala puno na ovako divnom postu!
    Zanimljive recepte si odarala i divno prezentovala.

    Ako dobro vidim, cini mi se da si arancine punila tunjevinom, sto mi je jedna od opcija kada ih sledeci put budem radila.

    ОдговориИзбриши
  12. Draga Ana, hvala tebi na lepim receptima, na spisku mi je ostalo jos stvari koje bih volela da napravim, mozda necu stici u ovom krugu, ali ce svakako doci na red.:)) A kao nadev za aracine sam iskoristila kockice mesa za gulas, to mi se naslo pri ruci i mogu ti reci da se fino uklopilo... verujem da bi i sa tunjevinom bili isto tako odlicni, hvala ti jos jednom.:))kiss

    ОдговориИзбриши