недеља, 13. март 2011.

Nedeljni rucak by Laka Kuharica



Kad sam pre par dana, na blogu kod Lake kuharice, procitala ovaj recept za punjeni file sa pecurkama, odmah mi se dopao i vec sam ga "videla" kao fini nedeljni rucak na stolu... i nisam pogresila, zaista je ukusno i brzo se napravi iako mozda na prvi pogled deluje da je komplikovano. Na blogu kod nase Katarsis mozete procitati originalni recept a dopalo mi se i kako ga je Mirjana pripremila.

Svinjski file punjen gljivama




Sastojci : 700-800 g svinjskog filea, 400 g sampinjona, 1 veca glavica crnog luka, 100 g pancete, 2-3 kasike prezle, 1 jaje, so, biber, persunovo lisce

Priprema:

File ocistiti od zilica, zaseci po sredini citavom duzinom i otvoriti kao knjigu. Istanjiti tuckom sa obe strane, posoliti i pobiberiti.

Pripremiti nadev: na malo ulja proprziti kockice sitno seckane pancete, dodati luk takodje sitno iseckan i sve zajedno kratko proprziti. Sampinjone iseci na tanke listice i dinstati zajedno sa lukom dok ne ispari tecnost koju su pecurke pustile. Posoliti i pobiberiti po ukusu, dodati 2-3 kasike prezle, 1 jaje i seckano persunovo lisce.


Preko mesa rasporediti nadev i zaviti kao rolat, pricvrstiti kanapom ili sa par cackalica. Preliti sa malo ulja i sve cvrsto zamotati u alu foliju. Staviti u pleh u koji smo sipali casu vode i peci na 200 C oko 1 sat.

Pri kraju pecenja, razmotati foliju i vratiti u rernu da se pece jos 20-tak minuta dok fino ne porumeni. Sacekati da se malo prohladi i seci na snite. Napraviti umak od soka koje je meso pustilo u toku pecenja i posluziti uz file... bon appetit!;))


Mogu Vam reci da je rolat isto tako ukusan i sutradan, cini mi se da jos vise omeksa i mada je moja verzija malkice modificirana, ukucani se nisu bunili i imali smo fini rucak...sve preporuke!;)))

9 коментара:

  1. I ja sam ga zapazila.Odličan recept i lepo ste ga napravili!

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Vera, mozemo biti na "ti", pa ovde smo svi domaci!;))) Pravila sam ovih dana par finih jela iz tvoje kuhinje, samo cekam da isprobam jos nesto pa da sve objavim u jednom postu...tvoja kuhinja mi je vrlo bliska i mojima se sve do sada dopalo.;))

    ОдговориИзбриши
  3. Jeste fin,ja sam imala file vec kupljen pa sam ga odmah i iskoristila...moji su mi predlozili da napravim sos od gljiva slijedeci puta..!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Krasno izgleda i baš mi je drago da vam se svidio. Također mi je drago da se nisi namučila kod pripreme (nastojim da mi recepti budu laki za pripremu, ali da izgledaju kao nešto teško za pripremiti, ha, ha). A varijacije se podrazumijevaju i čak su dobrodošle.

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je bas jedan lep receptic za neki svecani rucak ili neku tako slicnu priliku, super je sto mozemo da razmenimo iskustva i isprobamo nesto novo...ma, sta bih ja bez vas drage moje...draga Kuharice, hvala punooo na sjajnom receptu!;)))

    ОдговориИзбриши
  6. Divan ručak, odličan recept si odabrala i izvrsno ga pripremila. Prekrasno izgleda, divne slike !

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26. март 2011. 21:15

    šta je panceta ? :)

    ОдговориИзбриши
  8. Videh ga kod Katarine, ali reko', gde cu naci te pecurke, i bas pomislih moze li sve sa sampinjonima, pa si mi, eto, bas lepo odgovorila da MOZE ;)
    Lepe slike, rucak odlican!

    ОдговориИзбриши