среда, 23. фебруар 2011.

U gostima kod Mihaele


Kao sto znate, ostalo je manje od nedelju dana do kraja nase blogerske igrice FBI rukavice koju je osmislila  Maja sa bloga Cooks and Bakes. Igrica traje puna dva meseca i za to vreme istrazujemo, isprobavamo i kuvamo po receptima koje ovog puta pise nasa draga Mihaela na blogu  La casa de vainilla .;))

Evo sta se fino kuvalo i mesilo u proteklom periodu (u naslovima se nalaze linkovi ka originalnim receptima):




Recept zapravo samo nosi ovakav naziv posto nam je Mihaela ponudila tri razlicita fila, a ja sam se odlucila za fil od cokolade u prahu, secera i malo cimeta.. Odlicno je za dorucak ili uz popodnevnu soljicu caja ili kafe, a posebno su zanimljive zbog neobicnog nacina na koji se mota testo (sve je vrlo lepo i detaljno objasnjeno kod nase domacice na blogu.)).


Pravila sam  u obliku masnica, a posle sam se malo igrala sa testom, pa su na prvoj slici upletene kao spiralice... podjednako su fine i ukusne u oba slucaja.;))




Sta reci za ove dekorativne jabuke, ma bas su kao prave... prvi put sam ih zapazila kad ih je Mihaela objavila na Coolinarici i odusevila se nacinom na koji je testo oblikovano. Inace, na blogu kod nase domacice mozete pronaci jos puno divnih ideja za mastovita peciva i originalne poklone.


Nama su ove jabucice najvise prijale onako jos tople...uz soljicu caja.;)))



Odlican i brzi rucak, sa nadevom od piletine... posebno mi se dopalo sto se mogu ispeci u rerni, tako da nisu bile uopste masne vec divno krckave, uzivali smo u njima uz malo kecapa....sigurno cu ih ponovo praviti, a mislim da bi se dopale i gostima.;))



Ne mogu odoleti a da se nasmejem kad se setim ovih cuftica, a evo i zasto... dok sam pripremala smesu i pasirala lecu, slucajno je naisao moj tata i pitao me od cega ce biti rucak. Da ste samo mogli videti izraz lica kad je cuo da pravim pljeskavice od lece po novom receptu, hehe...medjutim, ipak je pristao da proba "samo jednu" i ako vam kazem da je komentar posle toga bio "Pa, znas...nisu uopste lose, mozemo ih ponovo praviti!", onda ce vam odmah biti jasno koliko su dobre!;)))

Kao glavni zacin stavila sam malo (vise;)) usitnjene suve ljuuuute paprike i mislim da je to bio pun pogodak...uz blagi preliv od gustog jogurta bile su za desetku!;)) Draga Mihaela, sve sto smo isprobali je bilo odlicno i verujem da ce svako pronaci neki receptic za sebe...a ja cu se sigurno vratiti jos po koji!;)))


15 коментара:

  1. Vi Lana sta god da spremite bude prelepo,ja se uvek divim vasoj pedantnostii i prelepim fotkicama.Veliki pozz!

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja Lana, sve ti prekrasno izgleda, kao i uvijek:)
    Imaš nagradicu na mom blogu: http://dalmatiagourmande.blogspot.com/2011/02/blog-award-i-7-stvari-od-meni.html :)

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Lana, jako lijepo napravljeno i prezentirano, kao uvijek! :)

    ОдговориИзбриши
  4. E Lana, Lana, bez greške kao i obično i što je najzanimljivije iste ove recepte sam i ja izdvojila ali nisam sigurna koliko ću stići isprobati ih:)

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Lana, odusevljena sam nacinom na koji si prezentirala sva ova jela iz moje kuhinje!
    Iskreno, bas kao sto si ti rekla u proslom krugu, postoji doza treme kad znas da je tvoj blog u istrazi pa onda sa nestrpljenjem ocekujes da vidis kako su ljudi zadovoljni, kako je sve proteklo, a ako se sve zavrsi ovakvim jednim postom onda odusevljenju nema kraja :)

    Zaista si me obradovala i drago mi je da vam se svidelo ovo sto ste isprobali. Sto se pljeskavica tice i kod mog dragog je bila ista reakcija kao kod tvog tate s tim sto on ni do danas nije priznao da su mu se svidele, ali sve su nestale sa tanjira ;)

    Hvala ti na lepim recima, na ucescu u ovom krugu i na ovako detaljnoj istrazi mog bloga :)))
    Puno te pozdravljam

    ОдговориИзбриши
  6. Lana svaki tvoj novi post i svaki tvoj novi uradak me ostavlja bez daha. Apsolutno sve je savršeno. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Çok leziz görünüyor. Ellerinize sağlık.

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala puno svima i najtoplije preporucujem Mihaeline receptice!;)))

    Draga Mihaela, hvala tebi jos jednom na svemu lepom sto si podelila sa nama, bilo je pravo uzivanje isprobavati tvoje receptice protekla dva meseca a verujem da i tvoji ukucani uzivaju u svemu finom sto im spremis.;)))

    ОдговориИзбриши
  9. Precioso blog me encantan tus recetas ,hay recetas muy parecidas que hacía mamá, y tu eres muy creativa.abrazos.me encanta tu idioma y con surac estoy entendiendo bastante,bendiciones para tu blog.

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala, Majo!;)))

    Querida Rosita, gracias por todo, me alegra que esta visitando mi blog... muchos besos!;)))

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan izbor Mihaelinih zanimljivih recepata i pripremila si ih izvrsno ! Užitak mi je gledati ova krasna jela i kolačiće u tvojoj izvedbi !

    ОдговориИзбриши