недеља, 27. фебруар 2011.

Slatke spirale




Sastojci: 250 g brasna, 50 g secera, 2 jajeta, 2 dl mleka, 2-3 kasike lozovace (ili ruma), secer u prahu za posipanje

Priprema:

Izmesati brasno i secer, dodati mleko, lozovacu (ili malo ruma), zumanca i na kraju pazljivo umesati umuceni sam od belanaca.  Izjednaciti sve sastojke da se dobije penasta smesa gustine kao za palacinke.  Sipati u spric ili fisek.

U vecem tiganju zagrejati ulje i istisnite iz sprica dugacke trake u obliku spirale. Kratko przite sa obe strane i izvadite na kuhinjski papir. Pre sluzenja pospite obilno secerom u prahu.


Napomena: ove slatke spirale mozete posluziti uz neki vocni sirup ili domaci pekmez koji smo zagrejalo i  dodali 1-2 kasike vode i isto toliko rakije.... samo nemojte preterati sa alkoholom!;)))

Recept je iz nedeljnog dodatka Vecernjih novosti.;))

5 коментара:

  1. Spiralice su preslatke, a mene zanima kakva je ono korpica u pozadini? Jel to nesto od fondana?

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je super fora za decu. Naravno ako izbacimo lozovaču. Pravila sam slično pre godinu dana. Moj savet-najlakše ih je oblikovati pomoću levka. :)Isprobaću i po tvom receptu.

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Taci, korpica nije jestiva, posluzila je samo kao dekoricija, ali da znas da bi se mogla napraviti i od fondana, ideja ti je odlicna!;))

    Draga Gago, ako bude mozda pravila, prema originalnom receptu trebalo bi staviti nesto manje brasna, ali smesa mi je bila prilicno zitka (sto verujem da zavisi od velicine jaja) i samo je protrcala kroz fisek, pa sam zato morala da jos malo zgustim...nisam se setila za levak, a potrazicu i tvoj receptek, thanks!;))

    ОдговориИзбриши