среда, 21. октобар 2009.

Vencici sa kackavaljem


Sastojci: 500-600 g brasna, pola paketica kvasca,1 kasicica soli, 150 + 50 g sitno narendanog kackavalja (trapista, ementalera), 200 g margarina, 1 jaje, malo mleka

Priprema:


Razmutiti kavasac u malo toplog mleka, sa kasicicom secera i brasna. Od brasna, nadoslog kvasca, 1 zumanceta, 150 g narendanog kackavalja i ostalih sastojaka zamesiti testo. Ostaviti 1-2 sata u frizideru, a moze i duze.
 

Razviti koru debljine 0,5 cm, premazati belancetom i posuti sitno narendanim kackavaljom (oko 50 g). Vecom casom vaditi pogacice, a manjom izvaditi sredinu tako da se dobije oblik vencica, a ujedno cemo imati i male pogacice. Redjati u podmazan pleh i peci na 200 C oko 20-tak minuta.

4 коментара:

  1. Dobrodosla! Jako mi je drago sto si nam se pridruzila!

    Idem sad da prelistam ovo sto sam propustila :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala draga moja "Palachinkice"...receptici su vecinom poznati sa coolke, a mozda ce biti i neki novi uskoro...;)))

    ОдговориИзбриши
  3. dobro nam dosla... bas sam se odusevila sto si tu :) sve najbolje... :)

    ОдговориИзбриши
  4. ovo izgleda sjajno :) ja sam relativno nova u kuhanju tako da svaki ovako super recept odlično dođe za iznenadit ukućane :)

    ОдговориИзбриши