среда, 21. октобар 2009.

Limun štanglice


Sastojci: 100 g maslaca, 100 g šećera, 1 kafena šoljica mleka, 3 žumanca, sok i korica jednog limuna, 200 g brašna, pola kesice praška za pecivo, pekmez od kajsija za premazivanje

Šam: 3 belanca, 150 g šećera, 50 g seckanih oraha za posipanje

Priprema:

Umutiti penasto margarin i šećer, dodati mleko, žumanca, sok i naribanu koricu limuna i na kraju brašno pomešano sa praškom za pecivo. Sve dobro izmešati i sipati u podmazan i brašnom posut pleh. Staviti u prethodno zagrejanu rernu na 200 C i peći 15-20 minuta.

Kad je kolač napola pečen, izvaditi iz rerne, premazati prvo pekmezom od kajsija a zatim penom od umućenih belanaca i šećera. Sve posuti sitno seckanim orasima, smanjiti temperaturu rerne na 175 C, pa vratiti kolač da se peče još 15-tak minuta. Kad se potpuno ohladi iseći na štanglice.
 
Napomena: da bi se kolač lakše seckao, nož prethodno potopiti u toplu vodu.

 

4 коментара:

  1. Kako sam se samo obradovala kada sam ugledala tvoj blog :)))))
    Dobrodosla draga moja, nauzivacemo se sada sa tvojim recepticima :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno, drage moje...ovo je sve Minjina zasluga, ona je zapravo "glavna i odgovorna" sto sam otvorila blog...hvala na dobrodoslici!;)))

    ОдговориИзбриши
  3. Da znaš samo koliko mi je drago zbog toga :D
    Samo,ti si trebala to još odavno da uradiš,da te ja ne teram ;)

    ОдговориИзбриши