субота, 25. новембар 2017.

Julka šnite i rezultati darivanja:)


Dragi moji, odmah na početku posta ćemo saopštiti rezultate nagradnog darivanja Dunjkinih keksića, pa bih zamolila Vanju Djuricu koja je imala najviše sreće ovog puta, da se javi Mariji na mejl (dunjkini kesici27@gmail.com) i da ostavi svoje podatke kako bi joj slatki paketić što pre stigao.:)

A svima vama koji ste učestvovali i ostavili lepe komentare želim posebno da se zahvalim, drago mi je što sam videla nova lica, a imaćemo još nagradih igrica i nadam se da ćemo obradovati još nekoga od vas.:))

A sada da se zasladimo finim Julkinim šnitama (ako vam se dopadaju, slobodno sačuvajte receptić za nastupajuće praznike:)) Recept je isproban sa divnog bloga Natašine slastice gde možete pogledati i detaljne fotkice pripreme.:))

Julka šnite


Sastojci: 500 g lisnatog testa; za tamnu koru: 5 jaja, 200 g šećera, 50 g kakao praha, 75 g mlevenih oraha, 160 g brašna, 1 kašičica praška za pecivo, 1 kašika prezle

Fil: 500 ml mleka, 4 kašike brašna, 200 g šećera, 1 vanilin šećer, 250 g maslaca, par kapi limuna

Priprema:

Lisnato testo podeliti na dva dela i tanko rastanjiti (na veličinu pleha od rerne). Svaku koru izbockati malo viljuškom, staviti preko papira za pečenje i peći 15-ak minuta na 200 C. Napraviti dve lisnate kore i ostaviti na stranu da se ohlade.

Za tamnu koru umutiti 5 belanaca sa šećerom i dodati jedno po jedno žumance. Pomešati brašno, kakao, mlevene orahe, prezlu i parašak za pecivo, pa pažljivo umešati u umućena jaja. Sipati u veliki pleh od rerne i isepeći koru.


Dok se kore peku, napraviti kremu. Pomešati brašno sa šećerom i malo hladnog mleka, a ostatak mleka zagrejati da provri. Pripremljenu smesu sipati u tankom mlazu u vruće mleko uz neprestano mešanje da se ne bi napravile grudvice. Vratiti na ringlu i kuvati još par minuta dok se kreme ne zgusne. Kad se malo prohladi, u kremu umešati maslac i dodati par kapi limunovog soka po ukusu.

Kolač filovati na sledeći način: lisnata kora - krema -tamna kora - krema- lisnata kora. Kad je sve nafilovano, kolač blago pritisnuti  kako bi se slojevi bolje zalepili (može se staviti neka lagana knjiga odgore). Ostaviti par sati u frižideru da se fino rashladi i stegne, a zatim iseći na šnite ili kocke po želji. Pre služenja kolač možete posuti šećerom u prahu... uživajte!:))


Moji utisci: puno mi je pomogao Natašin detaljan receptić i fotografije pripreme, sve je lepo i precizno objašnjeno. Kolač nije previše sladak, već taman koliko treba, divno je kremast i hrskav u isto vreme, podseća malo na krempite, mmmm... sigurna sam da će vam se dopasti.:) U receptu ništa ne treba menjati, jednostavno pratite uputstva i javite kako vam je uspeo!:))

Ovom prilikom se puno zahvaljujem Nataši na divnom receptu i toplo preporučujem da posetite njen blog Natašine slastice gde ćete pronaći recepte za najfinije torte i kolače.:))

14 коментара:

  1. Predivan receptic a kad ti nesto napravis odmah dobijem zelju da isprobam.:)))Baš me mame. Prijala bi mi neka u ove jutarnje sate:)

    ОдговориИзбриши
  2. Bas lepo izgleda, a i prilicno je jednostavno. Meni je malo problem sto ovde nema lisnatog testa onako u komadu, vec ulgavnom u kvadratima 15x15 cm. Malo me nervira spajanje i nikad bas ne ispadne lepo. Valjda ce neko da se seti da pakuje lisnato u jednom komadu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako im je palo na pamet na seckaju kvadrate, jesu li mislili samo da se prave kiflice?:)) Ovde obicno pakuju dve cetvrtaste table, pa je zgodno ako ne zelis sve da iskoristis... moze i od domaceg lisnatog, samo ima nesto vise posla.:))

      Избриши
  3. Preslatko izgledaju, a imaju i dosta fila, sigurna sam da se prosto tope :))

    ОдговориИзбриши
  4. ovo mi je jedan od najdražih kolača :) krasno izgledaju!

    ОдговориИзбриши
  5. Mislim da ce i nama postati omiljen, hvala ti draga!:))

    ОдговориИзбриши
  6. Prekrasan kolac. Sutra ga pravim za slavu.
    Hvala za divan recept

    ОдговориИзбриши