уторак, 29. јануар 2013.

Milkicini krekeri



Skoro nisam probala ukusnije slane keksiće, tako da moram odmah otkuckati Milkicin recept. Kao što znate, u toku je blogerska igrica FBI rukavice,  a ovog puta smo u gostima u jednom pravom kraljevstvu, na blogu kod Milkice - Mimi´s Kingdom .:) 

Kao u svakom kraljevstvu, toliko je finih stvari, mirisnog peciva i finih helpčića, divnih kolača i slanih delicija, da gostima nije nimalo lako izabrati šta pre da probaju od svega. Krenula sam od ovih delikatnih Krekera sa sirom, ruzmarinom i orasima jer su mi odavno privukli pažnju na lepim fotkama. I zaista su takvi, neverovatno prhki, ukusni i skroz neodoljivi... i brzo se naprave!:)

Sledi Milkicin recept sa par neznatnih izmena, a uskoro se javljam sa još nekim lepim isprobanim receptima iz Milkicine kuhinje.:)



Sastojci: 200 g brašna, 120 g maslaca, 110 g kačkavalja, 60 g seckanih oraha, 1 ravna kašičica soli, 1 kašičica ruzmarina

Priprema:

Izmešati brašno, so i sitno seckani ruzmarin. Orahe sitno iseckati i pomešati sa brapnom. Kačkavalj fino naribati i sjediniti takođe sa brašnom. Na kraju dodati maslac sobne temperature i zamesiti testo.

Testo podeliti na dva dela i oblikovati dva valjka. Svaki zamotati u foliju i staviti na pola sata u zamrzivač.



Što se testo bolje ohladi, lakše ga je posle iseći. Seći na tanke kriškice oštrim ili reckavim nožem, meni je bilo zgodnije reckavim jer su se orasi manje mrvili. Kolutiće poredđati na pleh preko masnog papira i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200 C oko 15-tak minuta.

Paziti da ne izgore i čim dobiju lepu boju prebaciti ih na tanjir da se potpuno ohlade... prijatno grickanje.:))


16 коментара:

  1. Zamirisao mi ruzmarin sa ekrana :-)
    Divni su ti, moram da ih probam!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tanja, svakako ih isprobaj, od jedne mere mi je ispalo 30-tak keksica ali vrlo su zasitni i dovoljno je samo keksic-dva za grickanje.:))

      Избриши
  2. Joj Lanice predobri su, što volim ovo kad nas povuče talas!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Kao da smo se dogovarale sta cemo praviti, hihihi... meni su se isto jako dopali tvoji keksici i slicice.:))

      Избриши
  3. Au ljudi moji! :) Ovo nisam ocekivala od ovih krekera... Pa, svi ih prave odjednom! :) Bas mi je drago da ti se svidjaju Lana! Jako lepo izgledaju na fotkama...
    I hvala na divnim recima...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :))) Jesi li videla, totalni su hit i skroz "zarazni"...hvala tebi na lepom receptu i jedva cekam da jos nesto isprobam.:)) mah-mah!

      Избриши
  4. Ahaaaaaaaaaaa, zaraza....prelazna kao dečije bolesti. Baš mi ej drago da smo ga isprobale. Ti još imaš i svež ruzmarin.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :))) Mislim da cemo svi na kraju praviti ove krekere, stvarno su dobri...imam malu saksijicu na kuhinjskom prozoru, pa povremeno otkinem koju grancicu.:))

      Избриши
  5. Vidim da su ovi krekeri totalni hit! Moraću i ja da ih probam! Lana, fotografije su prekrasne!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno ih napravi, stvarno nema puno posla oko njih... a lepo izgledaju i na fotkama.:))

      Избриши
  6. Recepti sa ovoliko preporuka se ne propuštaju...Pravim ih ovih dana sigurno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Sandra, stvarno su dobri, sve preporuke za ovaj receptic i cekamo posle utiske.:)))

      Избриши
  7. Izvrsni krekeri i u tvojoj izvedbi i kao i uvijek jako lijepo prezentaciji. Skroz ste me svi osvojili sa izvedbama ovih krekera da ih večeras definitivno i ja pravim ! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Vidim da vas je dosta izabralo ove krekere, a ja ih nisam planirala isprobati u sklopu igrice. Sad sam baš u dvojbi!

    ОдговориИзбриши
  9. Nisam ni mislila da će u tvojoj izvedbi biti lošiji, prekrasno! :)))

    ОдговориИзбриши