недеља, 28. октобар 2012.

Brioši sa čokoladom... i rezultati:)

 
 
 
Dragi moji, verujem da vas zanima kako je prošlo nagradno izvlačenje i koga će najviše obradovati paketići, ali pre toga želela bih da se svima puuuno zahvalim na čestitkama, lepim željama i komentarima koje ste ostavljali protekle sedmice, zaista ste me iznenadili i iskreno nisam se nadala tako lepom odzivu. Posebno mi je drago što su se neki čitaoci javili prvi put (znam da to baš nije uvek lako;), znate da možete sve pitati, tu sam uvek za svaku sugestiju, ne samo pohvalu nego i pozitvnu kritiku.:)
 
Pre nego sto vam otkrijem rezultate, želela bih da vas sve počastim toplim briošima sa čokoladom, mislim da će nekako fino prijati kad se ujutru probudite (nadam se da ste već pomerili časovnike;), samo napravite kaficu i udobno se smestite ispred kompa a na kraju posta vas čeka još jedno malo iznenadjenje.:)
 
 
Brioši sa čokoladom
 
Sastojci (za 12 kuglica): 250 g brašna, 15 g svežeg kvasca, 100 g maslaca, 2 kašike šećera, malo soli, 1 dl mleka, 2 jajeta + 1 jaje za premazivanje, 12 kockica čokolade
 
Priprema:
 
Razmutiti kvasac u pola šolje toplog mleka, dodati 1 kašičicu šećera i malo brašna, ostaviti na toplom da naraste. U posebnoj posudi izmešati brašno i šećer, dodati pripremljeni kvasac, rastopljeni maslac i jaja, pa sa toplim mlekom zamesiti glatko testo. Testo zamotati u foliju i ostaviti 1 h u frižideru.
 
Kad se malo odmorilo, testo podeliti na 12 delova i oblikovati loptice. Svaku lopticu malo rastanjiti dlanom i u sredinu staviti kockicu čokolade, pa pažljivo skupiti krajeve. Redjati u kalup namazan maslacem ili u male metalne korpice. Ostaviti da stoje jos 20-tak minuta dok se rerna ne zagreje.
 
 (ovog puta sam pravila od 1,5 mere, sto je dovoljno za 18 kuglica)
 
 
 
Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200 C oko 20-tak minuta. Poslužiti tople za doručak uz šoljicu kafe, pazite na vruću čokoladu u sredini.... bon appetit!:)
 
Napomena:  testo se može napraviti uveče i čuvati u frižideru (zamotano u foliji), pa ujutru samo brzo ispeći. Najlepse su tople i dok je čokolada u sredini još fino tečna, možete ih nafilovati i sa Nutellom. Pre posluživanja pospite šećerom u prahu ili lagano poprskajte sa malo rastopljene čokolade.
 
 
 
Napomena: brioše možete ispeći i u malim metalnim kalupićima, biće isto fini ako ih pravite ovako:
 
 
 
 
A sada rezultati... ta-ta-taaaaaa!
 
Evo, čekala sam upravo da otkuca ponoc, pa da mogu da koristim programčić za nasumičan izbor (i sama sam bila nestrpljiva:). Još jednom želim svima da se najlepše zahvalim na učešću u igrici, nadam se da će biti prilike da ponovimo još koji put, a kako je stiglo ukupno 54 vaših postova (moji odgovori su izostavljeni), taj broj sam na kraju ukuckala u random.com i kao rezultat dobila sam sledeća dva broja: 49 & 12 (prilažem sliku). Postove pod tim rednim brojevima su ostavile Anita (Gušti na pjatu) i Mirela, pa bih zamolila naše cure da mi napišu adrese na ovaj mejl mignonne-le@hotmail.com kako bih im mogla poslati poklončiće.:)
 
  
Medjutim, imam još jedno malo iznenadjenje za SVE vas!:) S obzirom da je pristigao tako veliki broj vaših postova, razmišljala kako bih mogla da vas obradujem jednom malom pažnjom, želela sam da to bude nešto što bi svima bilo dostupno za preuzimanje, nešto što bi vam ostalo kao lepa uspomena... i tako sam dobila inspiraciju.:)
 
Napravila sam jedan mali kalendar za narednu godinu koji sam "ušuškala" medju teglice sa džemom i slatkom. Možete ga čuvati bilo gde u kuhinjici, pokloniti ili odštampati u koliko god primeraka želite.:)
 
Dovoljno je samo da prebacite ovu sliku na vaš rašunar a zatim odštampate na A4 formatu (ili na sjajnom papiru). Ukoliko imate štampač u boji izgledaće kao pravi kalendar, ali može biti i u crno-beloj verziji (isprobala sam jer je i moj štampač crno-beli:). Pored toga, tu su i simpatične nalepnice za zimnicu koje takodje možete odštampati, iseckati i kasnije zalepiti na teglice.:)))
 
 
 
Za vaše omiljene teglice sa džemom, slatkom ili kompotom.... može i par teglica sa krastavčićima.:)))
 
 

 
 


 

55 коментара:

  1. Lana draga ovo je sve prekrasno ! ne znam odakle da krenem, od finih brioša čiji miris do ovdje osjetim, a okus ću im svakako isprobati, do originalnog i jako lijepog kalendara i uz njega naljepnice za teglice. Kao da si za mene sve ovo radila :), kalendar će naći svoje mjesto u kuhinji, a i naljepnice na teglicama, sve su mi jako lijepe. Bravo !
    Čestitam sredim dobitnicama lijepih nagrada koje si im pripremila !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odmah se ispravljam , htjela sam reći sretnim dobitnicama ! :)

      Избриши
    2. Draga Branka, mislim da ce ti tebi ove nalepnice biti najkorisnije, vec ih zamisljam na tvojim teglicama sa marmeladom.:) Mozda ako bi neko mogao da ti odstampa na samolepljivoj foliji, onda bi bile bas kao prave nalepnice.:)) Punoo te pozdravljam!:)

      Избриши
  2. Brioši izgledaju savršeno!! Mami me da ih isprobam!

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo moram da probam, deluje baš ukusno i lako za spremanje! A i fotografije su fantastične, dočaravaju i miris i ukus.. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videces, vrlo su jednostavne za pravljenje, ako imas one malo vece metalne modlice mozes ih slobodno i u njima praviti, meni su cak tako i sladje.:))

      Избриши
  4. Baš si me pogodila s ovim briošima. Ne samo što me je pomicanje sata izbacilo iz takta, nego sam noćas iščekivala supruga da se vrati s puta. Čestitke sretnim dobitnicama, a tebi sve pohvale što si tako pažljiva pa si nam pripremila kalendar i naljepnice za teglice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da je dragi sretno stigao, a mozda ce ovi briosi uskoro zamirisati i na vasem stolu.:)) pozzz

      Избриши
  5. Čestiam dobitnicima! Mi smo svi dobitnici, joj koje si nam lepote poklonila!!! Hvala Lanice!

    Blago si ga tvojima sa tobom. Imaju li okrugle stomačiće?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)) Ma, pravim samo kad sam rapolozena, hihihi... moji se ne bune puno, a ni komsije nemaju zamerki.:PP

      Избриши
  6. Lana, prekrasno! Od recepta, samog procesa i ove nalepnice, kako su lepe! Puno se mi sviđaju. Sigurna sam,da ču jih ove godine upotrebiti :). Kako to napraviš? :)

    Hvala za sve.
    Pozdrav,
    a.
    p.s. Čestitke dobitnicama :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ce ti fino posluziti za tvoje teglice.:)) Vecinu slika sam pronasla na netu, postoje stranice sa kojih se mogu besplatno preuzeti vektorske ilustracije, onda ih samo jos malo doteram u photoshopu, izaberem zeljene motive, iseckam i iskombinujem kao kolaz.) p.s. ako te zanima mogu ti poslati adrese tih sajtova na pp, ili mozda da napravim jedan mali tutorijal ako vas zanima... vrlo je jednostavno i zabavno.:))

      Избриши
    2. I ja sam zainteresirana za linkove tj. adrese tih sajtova i za tutorijal, jer se bavim grafičkim i web dizajnom i tih stranica nikad dosta :)) Ako možeš, pošalji na email artonmyway95@gmail.com... hvala ti <3

      Избриши
    3. Draga Aria, poslala sam ti linkove na pp, ako zatreba jos nesto, samo reci!:)) pozzzz

      Избриши
  7. Moram reći da su mi ovi brioši toliko predivni da bi sad mogla pojesti barem 5 :D Nježni i pahuljasti, ma divno. A koliko si se potrudila za sve, zbilja si draga i hvala ti na krasnim naljepnicama! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Anja, slobodno se posluzi, ma necemo brojati.:)) p.s.nadam se da ce neka nalepnica ukrasiti tvoje teglice.:))

      Избриши
  8. Nemam reči. Ne znam šta mi je lepše. Biroši, kalendar ili nalepnice. Divno! Hvala ti puno na ovom lepom iznenadjenju. :) Čestitke sretnim dobitnicama. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Čestitam dobitnicama. Potajno sam se nadala da ću to biti ja,hahahha...
    Brioši,recept i slikice - sve je super... kalendar je već odštampan i čeka januar,baš je lijep. U kuhinji imam svoj zid i tu su moje omiljene fotografije i uvijek ima jedan kalendar... Hvala na poklonu... Pozdrav iz snijeg zavejanog Novog mesta. Sve najbolje. Vanja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Vanjuska, kod mene nema bas puno mesta, pa omiljene recepte i kalendare obicno lepim po unutrasnjim vratima od ormarica.:)) Ali bas me raduje da ce ti fino koristiti, saljem ti veeeeliki pozdrav i malo sunca iz ovih nasih krajeva.:)))

      Избриши
  10. Lanice oduševljena sam ovim briošima,tako mekano,pahuljasto djeluju,nemam riječi nego savršenstvo..hvala ti za ovu lijepu gestu kojom nam svima poklanjaš ove prekrasne naljepnice i kalendarić,hvala ti puno:))
    Sve čestitke dobtinicama!

    ОдговориИзбриши
  11. Izvini, ali da li si 12 loptica pravila sa jednom merom, ili sa 1,5 merom? Hvala za prekrasan recept! Planiram ga praviti veceras :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo su sastojci za 12 kuglica (jednu meru), to bude sasvim dovoljno ako se recimo prave u pojedinacnim korpicama... ali kako sam ih ovog puta pravila za vece drustvo, morala sam da malo uvecam sastojke da bih dobila 18 kuglica.:)) lepo pozdrav i drzim fige!:)))

      Избриши
    2. p.s. evo, dopunila sam i u receptu, da ne bude zabune... mozda nisam bas jasno sve napisala.:)) samo uzivajte veceras...:))

      Избриши
  12. Hvala na svemu ovome.Divna paznja i ljubazan gest:)

    ОдговориИзбриши
  13. Čestitam dobitnicama :) A ova poslastica je prava za nedeljno po podne, baš divno!

    ОдговориИзбриши
  14. Čestitike dobitnicama ali me je kalendar oduševio,A buhtle već i mirišu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :))) Bas su poput buhtlica, zapravo ovo testo je toliko zahvalno za rad da se od njega mogu praviti razni oblici.:))

      Избриши
  15. Brioši fenomenalni! Čestitke dobitnicama nagrada! Paterni za nalepnice su baš nešto što sam tražila ovih dana i hvala ti što si ih podelila sa svima nama! Tako mi je drago što imam ovako divnu "virtuelnu" prijateljicu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja, onda stizu u pravi cas, nadam se da ce lepo ukrasiti teglice.:)) mah-mah...

      Избриши
  16. Cestitam dobitnicama, a meni se puno dopadaju i nalepnice za tegle! :) Jako volim takve stvarcice! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Milkice, meni su isto simpaticne takve sitnice i zao mi je sto stampac nije u boji.:))

      Избриши
  17. Da pohvalim kalendar i naljepnice su odlični. Upravo samou fazi kupnje nekog finog printera ;)

    ОдговориИзбриши
  18. ko tebe draga uvijek nešto fino, fino .... pahuljasto i nježno.
    a naljepnice? predivno!

    ОдговориИзбриши
  19. Brioši su me odmah oduševili, kad sam fotografiju vidjela na Pinterestu. Jadva čekam da ih isprobam! Kalendar je presladak, a lijepih naljepnica nikad dosta! Čestitke dobitnicama nagrada!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tanjuska, hvala ti puno... mislim da ce vam komsiluk odmah zakucati na vrata kad se budu pekle.:)))

      Избриши
  20. Ti si stvarno fenomenalna! Brioši su božanstveni a i pokloni koje si za nas namenila... Dirnuta sam!

    ОдговориИзбриши
  21. :))) Hvala, znaci mogu vec da spremam nove motive.:))

    ОдговориИзбриши
  22. Draga Maslincice, ovo je najmanje sto sam mogla da uradim za vas, ako se i vama dopada onda mi je puno srce.:))

    ОдговориИзбриши
  23. Kalendar je već isprintan i upravo ide na frižider. Buhtle još nisam umijesila ali budem sigurno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Petra, bas me raduje, nadam se da ce fino posluziti i samo uzivajte u ovim buhtlicama.:))

      Избриши
  24. Čestitke dobitnicama. Brioši su prekrasni, meni može sa svakim punjenjem, ali čokolada je čokolada :)
    Kalendar i naljepnice su me posebno oduševili i printam si, hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Nina, hvala ti, mozda je jos uvek rano za ovaj kalendar, ali brzo ce proci ta dva meseca.:))

      Избриши
  25. Ma tvoje buhtle slane koje sam pravila su bile fantastične, a ovo je donekle slično samo slatko tako da ne sumnjam da u fenomenalne. Kako se lepo topi ta čokolada. Nemam štampaš, ne pravim slatko i teglice ali ovo ću imati u vidu jer se može otštampati (štampam u kopirnici preko puta mene) i odneti na poklon. Zlatne ruke imaš Lana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Jelena, fina su ta testa sa maslacem/margarinom i lepo je sa njima raditi, mozda ih sledeci put napunim sa Nutellom.:)) p.s. nadam se da ces nekoga obradovati sa ovim pokloncicem.:))

      Избриши