недеља, 14. октобар 2012.

Fina corbica od povrca sa pancetom

 
 
Mozda ste primetili da na blogu nemam bas puno recepata za supe i corbice, sto ne znaci da ih ne pravimo kuci.:) Jedan od razloga je taj sto je vrlo tesko napraviti dobru sliku corbice ili supe, jer ono sto je najvaznije u njoj, povrce ili kockice mesa, najcesce propadnu na dno tanjira, pa se na slici ne vidi bas puno toga sem corbice.:)
 
Ali dok ne smislim kako da izvedem da mi seckano povrce i knedlice ostanu na povrsini, tamo gde bi i trebalo da budu, evo jednog finog recepta za prve jesenje dane koji ce nas lepo ugrejati (uspela sam cak da upecam par kockica koje su ostale na povrsini:).
 
Sastojci: 50 g pancete, 1 glavica crnog luka, 1 manji celer,  1 praziluk, 2 sargarepe, 3 krompira, 1 kasika brasna, so, biber, persunovo lisce
 
Priprema:
 
Na malo ulja isprziti kockice sitno iseckane pancete da fino zamirise. Dodati seckani crni luk i praziluk iseckan na kolutice , pa sve dinstati dok malo ne omeksa. Celer i sargarepu takodje iseckati na sitne kockice ili narendati, i kratko proprziti zajedno sa lukom.  Na kraju dodati kockice krompira, sipati 1 l vode i zaciniti po ukusu. Kuvati 20-tak minuta dok povrce ne omeksa.
 
Pri kraju kuvanja, razmutiti kasiku brasna u malo hladne vode i dodati u supu, kuvati jos par minuta. Posuti seckanim persunom i posluziti toplo... prijatno!:))
 
Napomena: ko voli, moze dodati i malo pavlake u tanjir.:)
 
 
 

5 коментара:

  1. Potpuno se slažem sa tobom o fotografisanju čorbica - ja sam bila napravila sjajnu, koja je na fotografijama izgledala tek kao bezoblična masa.... možda da sipamo malo, na dnu, pa da se povrće vidi? Ova ti je supica odlična!

    ОдговориИзбриши
  2. Ma, odlično! Znaš da ja jako volim juhe i guste juhe, stalno ih radim i imam ih puno na blogu. Mogu misliti kako je ova fina, sve mi miriši do ovdje. I odlično izgleda, baš je fotogenična.

    ОдговориИзбриши
  3. Divna čorbica :) Ja ću da eksperimentišem sa plićim tanjirom :)

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam juhe i ova mi je baš nekako "po mjeri". Super izgleda, super je iskombinirana, odlična juha !

    ОдговориИзбриши