четвртак, 10. мај 2012.

Gratinirane palacinke u besamel umaku



Danas u gostima imam posebnog kuhara, mog drugara NennoA, koji za Vas ponovo sprema nesto ukusno i fino. Osim sto pravi prekrasne fotke iz vrta, kao sto je ova pcelica na zaglavlju uhvacena u letu, odlicno se snalazi u kuhinji pa voli da neki put iznenadi svoje ukucane.

Danas je za nas odabrao ukusan recept za gratinirane palacinke sa piletinom i sampinjonima, koji ce provereno oduseviti sve degustatore. Ako su Vam se proslog puta dopale Domace njoke u umaku od paradajza i gorgonzole, onda cete voleti da isprobate i ovaj fini predlog... uzivajte!:)


Sastojci: 500 g bijelog pileceg mesa, 400 g svjezih sampinjona, 80-100 g poriluka, 10-12 palacinki, malo ulja, so, biber, mirodjija

Besamel: 30 g maslaca, 2 kasike brasna, 400 ml mlijeka

Priprema:

1. Od uobicajene smjese ispeci 10-12 palacinaka.

2. Dok pecete palacinke isjecite meso na male kockice, sampinjone ocistite i isjecite na listove, a praziluk isjecite na male krugove.

3. Ulijte malo ulja u tavu i isprzite meso, taman toliko da dobije rumenu boju, dodajte sampinjone. Kada ispari voda dodajte luk i zacine, sklonite s vatre.


4. Napraviti besamel.


5. U fil dodati 6-7 kasika besamela.

6. Na svaku palacinku staviti po kasiku fila i zamotati kao sarmu.

7. Pleh ili vatrostalnu posudu premazati uljem poredjati palacinke i preliti preostalim besamelom.

8. Peci na 200 C 10 minuta, pa jos 10 minuta na 170 C.

Prijatno!:)



Napomena: ako volite mozete dodati malo sira u besamel ili jednostavno rasporediti par listica odgore pre pecenja.... bon appetit!:)


21 коментар:

  1. Fotku sam već pohvalila, stvarno je genijalna, i pčelica i cvijeće. Piletina i šampinjoni su odlična kombinacija, pogotovo ovako zapečeni u palačinkama

    ОдговориИзбриши
  2. Volim takve kombinacije, poznati okusi, a jako fini :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja obozavam jela ili slana ili slatka sa palacinkama,Jako fino!

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam nikada pravila palacinke sa besamelom,uvijek ih zalijem pavlakom i jajima bez obzira da li su slane ili slatke,normalno slatkima dodajem limunovu koricu i secer..tvoje su superfine !!!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Drugari, mi isto volimo palacinke u svim mogucim kombinacijama, tati su recimo omiljene slatke sa domacim pekmezom od kajsija (ostale ne racuna;), a meni su podjednako fine i sa nutelom, cokoladne sa jagodama ili sa slatkim sirom pa fino zapecene u rerni, a dopale su nam se i u ovoj slanoj verziji, bile su tako fino mekane poput kanelona.:))

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je divno. Joj draga, gde pomenu nutelu. Obožavam palačinke sa nutelom i karamelizovanim bananama ,mmmm.

    ОдговориИзбриши
  7. :)) Vidim da cemo sledeci put morati da nafilujemo i par komada sa nutelom, a sa vockicama u karamelu su vec pravi delikates... ako ovako nastavimo, neko ce veceras sigurno morati da pece palacinke!:D pozzz cure!

    ОдговориИзбриши
  8. Dopada mi se ova kombinacija sa besamel umakom,a posebno sto se zapeku u rerni. Ja sam ih do sada pripremala samo sa sirom i onda ih jos malo proprzim na ulju, ali mi ova kombinacija deluje daleko ukusnije. Moracu da isprobam:)

    ОдговориИзбриши
  9. Inace jako volimo punjene palacinke i cesto ih pravimo, ali ovaj nacin mi se bas dopada i sigurno cu probati!
    O.S. Za slavu smo pravili salatu od celera i krompira - fantasticno!!! Nisam ju stigla slikati...

    ОдговориИзбриши
  10. Obožavam ovakvu vrstu jela,znam da bi se i mojim degustatorima ovo jako svidjelo:)

    ОдговориИзбриши
  11. @ Natasa, eto to mi je novi nacin, jel mozda pravis kao pohovane palacinke ili ih samo tako proprzis kao "paketice"?:)
    @ Mikice, probaj ove obavezno, a bas mi je drago da ste isprobali i salatu, vazno da je vama bila fina, ne brini zbog slicica.:)
    @ Nely, mislim da tvoji degustatori nece imati nikakvih zamerki ako ih jednom iznenadis sa ovim ruckom!;D pozzz

    ОдговориИзбриши
  12. Super mi izgledaju, ovo ću sigurno spremiti prvom prilikom!

    ОдговориИзбриши
  13. Ovako ih nisam pravila ali mi izgleda opasno dobro:-)))

    ОдговориИзбриши
  14. Ah, to si moram napraviti, baš za mene, slane palačinke!

    ОдговориИзбриши
  15. E sta mi radis! Sada sam jakooo gladna, a palacinki ni na vidiku!
    Obozavam ovakve slane palčinke :)

    ОдговориИзбриши
  16. Hvala vam puno na lijepim komentarima ... pocastite vase ukucane ovakvim palacinkama, nadam se da ce biti odusevljeni kao sto su bili moji

    ОдговориИзбриши
  17. Na kraju, zelim da se jos jednom zahvalim mom gostu na lepom receptu i nadam se da ce biti prilike da nam jos koji put nesto fino napravi.:)
    Dragi moji, ako mozda budete isprobavali recept, volela bih da nam javite utiske!:)) pozzz

    ОдговориИзбриши