понедељак, 8. август 2011.

Djulići

Dobro jutro, dragi moji... nadam se da ste lepo proveli vikend, a evo jednog neobicnog predloga za danasnji rucak.;) Ne znam da li ste nekada probali djuliće ali moram priznati da su za mene bili potpuno novo otkrice (i to veoma ukusno;)).

Naime, recept sam pronasla u jednom starom broju Praktike i privukao me je neobican naziv jela, nije bilo slike ali kad sam procitala recept do kraja ucinilo mi se da bi moglo biti nesto interesantno... i zaista, vrlo su fini, prakticni i izdasni, poput nekih kroketa.;)

Mogu se i zamrznuti (vec isprobano;)) jer od jedne mere izadje oko 30-tak komada, pa ako ih necete odmah sve iskoristiti, slobodno zamrznite tako nepecene ploskice i samo cete ih brzo isprziti kad vam zatrebaju.


Sastojci: 700 g ociscenog krompira, 2 kasicice soli, 2 manja jaja, 200 g brasna, 1 prasak za pecivo

Nadev: 400 g mlevenog mesa, so, biber, 2 jaja, seckani persun, 50 g prezle

Priprema:

Skuvati krompir, propasirati ga, dodati 2 ravne kasicice soli, jaja i brasno pomesano sa praskom za pecivo. Zamesiti testo i ako je potrebno dodati jos malo brasna da se ne lepi za ruke. Razviti koru debljine 0,5 cm preko aluminijumske folije po kojoj smo posuli malo brasna.


Za nadev, izmesati mleveno meso (ne treba ga prethodno prziti), dodati jaja, seckani persun i zaciniti po ukusu. Na kraju dodati i malo prezle da se dobije fina smesa poput pastete. Nadev rasporediti preko testa, zamotati u rolat uz pomoc folije i staviti u zamrzivac da se stegne par sati.

Rolat iseci na kriske i jos tako polusmrznute uvaljati u brasno, pa prziti na ulju sa obe strane dok lepo ne porumene. Izvaditi ih na kuhinjski papir i posluziti dok su tako jos topli uz neki fini umak od kisele pavlake. Djulici se mogu i zamrznuti i koristiti po potrebi... prijatno!;))

Rouleaux de pommes de terres
Ingrédients:  700 g de pommes de terre, 2 cuilères à café de sel, 2 oeufs, 200 g de farine, un sachet de levure chimique
La garniture: 400 g de viande hachée, 2 oeufs, sel, poivre, 50 g de chapelure
Préparation :

Faites cuire les pommes de terres, puis  écrasez-les en purée. Ajouter du sel, les œufs et la farine avec la levure chimique et mélanger tout bien. Sur une surface farinée (ou sur un papier aluminum), étalez la pâte de pommes de terre  sur environ 0,5 cm. Disposez la farce dessus et formez un rouleau. Mettez au réfrigérateur pour quelques heures.
Puis, coupez le rouleau en tranches et farinez de chaque  côté. Chauffez de l´huile de friture et trempez les tranches coupées, laissez-les dorer de deux côtés. Déposez-les sur le papier absorbant et servez au plus tôt.


26 коментара:

  1. Nisam još probala ovo predjelo, izgleda jako njamii... hvala na odličnom receptu i zanimljivom prijedlogu jako mi se sviđa!

    Lijep pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajno je draga Lana !! Sutra za ručak mora da se proba !! ;-)))

    ОдговориИзбриши
  3. Djulici..skoro kao neka pesma zvuci.A ko zna kako ukusno izgleda mzoda se i zapeva posle rucka.Hvala..uuvek volim nesto novo;)

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se sviđaju, mogu biti i kao zakuska uz npr.kisele krastavce, predjelo, jelo.. bilo koja prilika.

    ОдговориИзбриши
  5. ;)) Da, bas su zgodni za tako neku zakusku ili veceru, a ne smeta im ni kada se zamrznu...kad sam ih pravila prvi put, testo je ispalo nesto mekse pa je bio problem zamotati u rolat, zato krompir treba dobro ocediti i mozete sve napraviti uvece a do jutra ce se taman sve fino rashladiti i biti odlicno za seckanje.;))

    ОдговориИзбриши
  6. Baš su fora! Meni se čini kao idealan prilog, možda bi se moglo mijenjati nadjeve.

    ОдговориИзбриши
  7. Nešto slično sam pravila ali sa filom od mesa koji se stavlja na koru oblande, zamota, zaledi, seče, pa pohuje. Ovo testo od krompira mi se jako dopada. Stari časopisi imaju sjajne recepte, ali ih retko ko čuva. Nekada su i najbolji recepti pisani u tim časopisima čak i bez slike. Ja na žalost sve recepte seckam i lepim u svesku pa sam tako verovatno bacila hrpu dobrih stvari.

    ОдговориИзбриши
  8. Jako interesantan naziv! :)
    Zanimljivo izgledaju i vjerujem da su jako ukusni. Ovo si bilježim, jer vjerujem da bi se mojoj djeci svidjeli ovi tvoji djulići. Ružice (đul?) :D To je prvo što mi je palo na pamet :)))

    ОдговориИзбриши
  9. Ohoho, djulici mmm, moze-moze. Dobra stvar i veruj mi da jedva cekam malo hladnije vreme da ovo oprobam... Pozdrav, draga moja

    ОдговориИзбриши
  10. Nale kao i ja ovih dana bezimo od kuvanja,rerne,sporeta jer je neiydrzivo od ovih tropskih vrucina.Ali recept uredno zabelezen i bice jako brzo na repertoaru.Hvala:))))

    ОдговориИзбриши
  11. baš zanimljivo, jako dekorativno i vjerujem ukusno!

    ОдговориИзбриши
  12. Djulici, djulici uveoci...J.J.Zmaj:)
    Odlicno zvuce, a i izgledaju, probat cu!

    ОдговориИзбриши
  13. Dobro je da Djulici nisu postali uveoci:) Lep post...

    ОдговориИзбриши
  14. Izgled im je odlican !!!
    sta mislis da se ispeku u rerni u cijelom komadu,pa kasnije sjeku ??? to ja da si olaksam posao :)jer svom sestricu sam pravila njoke tako da sam ih punila sa pestom..ubilo se djete jeduc,a meni kao i svake druge :)!!!

    ОдговориИзбриши
  15. nisam ovo nikad ni vidjela ni jela. iako, pravim krumpirovo tijesto s punjenje od krušnih mrvica.
    zanimljivo i jako dekorativno, sigurno ću isprobati :)

    ОдговориИзбриши
  16. Stvarno zanimljiv recept... Jako mi se dopada, ali ja bih morala nekako izmeniti nadjev. Mozda da probam sa pecurkama umesto mesa?

    ОдговориИзбриши
  17. Pokusala sam da na netu pronadjem nesto vise o ovim "djulicima", ali o receptu kao takvom nema drugih podataka, izgleda da je njihov autor bio pesnicki raspolozen kad im je dao ovakvo ime.;))

    @Mirjana, mislim da bi rolat mogao da se ispece i u rerni, pa bi dobio finu krckavu koricu... mozda bi se mogao iseci i na pola, zamotati kao paketic u kuhinjsku krpu i kuvati tako u slanoj vodi, pa posle seckati i sluziti kao prilog, sigurno bi i sa pecurkama bio dobar... eto imamo sada vec nekoliko zgodnih ideja za isprobavanje, pa ako neko mozda bude pravio neka nam posle javi utiske!;)))

    ОдговориИзбриши
  18. kao i uvek ti nas obraduješ nečim novim:))super izgledaju đulići!

    ОдговориИзбриши
  19. Fenomenalno izgleda,i baš su izdašni i vjerujem preukusni...odlično)..veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  20. Ovo tako dobro izglda i zvuči da si me totalno osvojila! Prvo sam pomislila da su neke štangice po naslovu, ali vidim da je ovo nešto šta bi se mojima jaaaako svidilo!! Obožavam ovakve recepte kod tebe :)

    ОдговориИзбриши
  21. Odlično izgleda i zvuči! Krompir testo je dobro i samo da ga jedeš, a još punjeno i prženo... Probaćemo!

    ОдговориИзбриши