субота, 30. јул 2011.

Po vasim receptima 3.




Da se malo iskupim i opravdam sto sam ovog meseca tako retko objavljivala nove recepte, ali zato sada brzo sledi detaljni pregled svega sto se fino pravilo, mesilo i peklo po vasim receptima... dragi moji, hvala puno na lepim idejama, sve nam se jako dopalo (za link do originalnog recepta, samo klik na naslov iznad svake slike!;))


Fenjercici


Na pocetku, odmah jedno upozorenje: ovi Naletovi "fenjercici" su tako neodoljivi, da kad probate jedan necete moci prestati da ih grickate... eto, nemojte posle reci da vam nisam rekla na vreme!;)))

A kod nase Natase se uvek nesto fino kuva i pece, sve njene recepte mozete pratiti na blogu Coolinarija, a ovde cete naci originalni recept za ove male "napasti"!;)) Pravila sam ih pre dva dana i bili su zaista vrlo izdasni, tako da smo morali da angazujemo i komsiluk kao pomoc da bismo ih savladali, hihih... na slikama ispod se moze videti postupak pripreme, a od jedne mere izadju dva puna pleha.


Na kraju nam je ostalo jos nesto malo "fenjercica" i jutros sam ih samo kratko zagrejala u rerni, pa smo ih tako fino poruckali za dorucak... dok su topli tako su divno mekani, a kad se ohlade onda postanu fino krckavi, pa izaberite kako vise volite.;)

Dodala sam samo jos malo manje od solje mleka prilikom pripremanja testa da bi se sve lepo zamesilo i to je bila jedina izmena, sve ostalo raditi po receptu.;))



Ove grickalice sam pravila jos pre nekih mesec dana, pa mi je na kraju najvise vremena oduzela pretraga na kompu dok nisam pronasla fotke koje sam tada slikala... et voila!;))

Recept nam je napisala Dajana sa bloga  Baker´s corner  a originalni recept mozete naci na njenoj stranici na Coolinarici. Ovde cu staviti samo par slika pripreme radi lakseg snalazenja, a ostale fotke mozete pogledati kod autorice.;)


Stapici su brzi i jednostavni za pripremu, jedina im je "mana" sto ih ne ispadne puno, pa zato odmah poduplajte sve sastojke... ako volite masline i ovakve grickalice, onda ce vam se sigurno dopasti!;))



Prethodna dva meseca smo istrazivali blog Cooking by Mirjana (Ruza 123) i isprobali puno lepih recepata koje je napisala nasa draga Mirjana, ali kad sam videla ovu piticu morala sam odmah da je napravim.;)

Ceo recept mozete procitati na njenom blogu, a ovde je samo par slika kojima nisam mogla odoleti, jer ova fina pita ne samo da je veoma "fotogenicna" nego je isto tako i ukusna kao sto i izgleda na slikama, ne propustite da je jednom napravite!;)))


U receptu pise da prhko testo treba malo da odstoji u frizideru, ali kako je dan bio hladan i oblacan resila sam da preskocim ovu fazu i da ne cekam toliko dugo. Testo sam odmah razvila, prenela na pleh uz pomoc oklagije i jos malo "utapkala" prstima da se fino istanji. U fil sa sirom sam dodala malo limunove korice, a za premazivanje je koriscen pekmez od visanja... kako mi je na kraju ostalo jos malo testa, njega sam iskoristila za sledeci recepetic.;)


Pita je divnaaa, nismo mogli sacekati da se ohladi jer je tako fino mirisala, pa smo je jos tako toplu seckali da bi je sto pre isprobali... odlicna je i kad se ohladi i onda se moze i lepse iseci!;))




A evo kako sam upotrebila lopticu testa koje mi je ostalo iz prethodnog recepta (nadam se da mi Tamara nece zameriti;)). Ovaj desert me je odmah odusevio pre svega neobicnim izgledom kad sam ga prvi put videla na blogu Ave dulcis kod nase autorice.

To su zapravo maleni paketici od testa napunjeni filom od mascarpone sira, ceo receptic mozete naci na prethodnom linku... pozajmila sam ideju i napravila 4 korpice od prhkog testa, dodala jos malo fila i bile su zaista vrlo fine i lepo smo ih grickali jedno popodne uz soljicu vocnog caja.;))



Mislim da za ovu pogacu ne treba puno reci, samo zasucite rukave i odmah se bacite na posao, ali pre toga skoknite po recept do Deaninog bloga  Zaboravljene poslastice , tu je sve lepo objasnjeno i  ceo postupak je prikazan u slikama (originalni recept ).

Pogacu sam pravila gotovo odmah kad je recept objavljen, samo nikako da podelim utiske sa Vama, veoma je mekana i mirisna, sasvim fino se moze grickati i sama, nista drugo nije potrebno da biste mogli u potpunosti da uzivate u ukusu... sve preporuke!;)))

A da ne pomislite kako samo nesto mesim (i nista ne kuvam;)), prilazem ovu fotku kao dokaz... pileca krilca u fenomenalnom umaku by Katja sa bloga Kety Martini´s kuhacha. Mogu samo reci da je rucak bio izvrstan i dopala nam se piletina pripremljena na ovaj nacin... ovde mozete procitati originalni recept.

Verujem da bi bilo odlicno i sa nekim drugom vrstom mesa, svakako cemo isprobati jos koji put... recept usvajam i od sada postaje sastavni deo naseg menija.

Ovaj recept me je podsetio na jedan vrlo slican koji sam nedavno dobila od drugara uz preporuku, samo sto bi tu trebalo dodati jos i bob, i tako sve zajedno kuvati... medjutim, ovde kod nas nisam videla bob i nisam ga do sada koristila, pa eto ako neko mozda bude zeleo da isproba tu je i ovaj nacin!;))

20 коментара:

  1. Odlične si recepte izabrala! Fora su mi ove fotke pripreme, pogotovo ona gdje maslinice proviruju iz tijesta.

    ОдговориИзбриши
  2. Božanstveno sve izgleda :) prava si vrednica

    ОдговориИзбриши
  3. @Tamara, nekako je lakse kad su tu i fotke pripreme, samo sto ne stignem uvek da slikam po fazama rada...zanesem se i zaboravim, hihih;D
    @Aleksandra, sta bih sve volela da isprobam, samo necu stici ni za dva zivota.;)))

    ОдговориИзбриши
  4. Mignonne, drago mi je da ti se dopala pogača. Ja sam je u međuvremenu još jednom pravila, ali ovog puta sa čokoladom. Nisam pravila sos od čokolade, nego sam kupila crnu čokoladu s aromom limuna i onda sam je umesto sira mrvila preko testa i posipala s malo šećera (ali stvarno malo). Ispalo je izuzetno lepo, veoma aromatično i mirisno.

    ОдговориИзбриши
  5. Svaka ti čast, odabrala si prave stvari, sviđa mi se što ne iziskuju mnogo vremena za spremanje a sve izgleda super...

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман31. јул 2011. 00:02

    Sve izgleda ukusno..ali mene zaintrigirala ova pita sa sirom i pekmezom.Valjda zato sto je nisma pravial...

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман31. јул 2011. 06:41

    Odličan odabir recepata,sve mi se jako sviđa!
    Brzo, fino i jednostavno, ne može bolje:)

    Ugodna nedjelja:)

    ОдговориИзбриши
  8. Bravo, dobar odabir reepata i jos bolja priprema!

    ОдговориИзбриши
  9. Mene ovi Naletovi fenjercici odavno mame, ali je i sve ostalo sto si izabrala odlicno ispalo :)

    ОдговориИзбриши
  10. Svega pomalo ali toliko finog i mirisnog ,zaista si uživala.

    ОдговориИзбриши
  11. A što sam ja tebi rekla? ;)))) Ne, ne to raditi! :D Ovo je raj! :)

    ОдговориИзбриши
  12. baš si bila vrijedna, svaka ti čast!!
    posebno mi je drago da ti se svidio moj recept!!

    ОдговориИзбриши
  13. Krasan odabir recepata, toliko toga finog na jednom mjestu... Slike toliko primamljive i neodoljive, mmmmh :) A sad sam gladna :D

    ОдговориИзбриши
  14. Fantastično je sve. Blago tvom komšiluku a tek ukućanima!

    ОдговориИзбриши
  15. draga Lana, koliko si ti divota pripremila, zbilja prekrasno, Najviše me privlači ova Mirjanina pita, prelijepa je!

    ОдговориИзбриши
  16. Dragi moji, hvala vam na svim lepim receptima, neki put nam mozda i promakne neki receptic, pa je ovo dobra prilika da se podsetimo...zelim i vama lep vikend!;))

    @Deana, verujem da je sa cokoladom bila poput neke fine strudle, eto zgodne ideje za naredni put... sad ce me Tadeja grditit kad ovo procita, hihih...!;)))

    @Snjezo, ma ja bih stalno nesto pravila, samo sto nema ko to sve da porucka, pa zato komsiluk mora da pritekne u pomoc... super su nam komsije, mi to tako stalno nesto razmenjujemo.;)))

    @Tamara, nije ovo sve sada spremano, imala sam neke fotke i od ranije, samo je sada bila prilika da ih sve lepo skupim na jednom mestu... a piticu svakako isprobaj, brzo se napravi i stvarno je vrlo ukusna!;))

    ОдговориИзбриши
  17. Divni recepti,a ti si ih kao i uvek divno pripremila i pocastila nas:)))Divne slicice!!

    ОдговориИзбриши
  18. Ovo sve izgleda tako predobro i preukusno,da zaista ne znam šta bih najradije odabrala,mislim od svega po malo..ti si dokazana majstorica za sve i na tome ti se divim kao i na ovako krasnim prezntacijama...veliki ti pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  19. Joj, uštini me - sanjam:)
    Moje zezancije došle do tvog divnog bloga. Ohoho, blago meni. Pa, skoro svi znaju da si za mene pojam - gledala sam tvoje radove i divila se svemu a sad eto fenjercica u tvojoj kuhinjici:)))
    Hvala draga moja, dušice. Hvala, još jednom, znaš zašto.
    Drago mi je da su fenjerčići prošli ko po loju i svi završili srećno udomljeni u vašim stomačićima:))) E, neka su.
    Divno si sve ovo spremila. Vredne i zlatne ruke imaš. Ljubi te tvoja Nale:)

    ОдговориИзбриши
  20. Hvala cure, puno lepih pozdrava leti do vas!;))

    Nale moja, pravicemo ih sigurno ponovo, hvala ti na lepim recima... saljem ti "big kiss and hug"!;)))

    ОдговориИзбриши