недеља, 10. јул 2011.

Pileci raznjici u panceti


Pre par dana slucajno naletim na tekst u novinama kako nam tek predstoji duuugo i toplo leto sa temperaturama koje ce se kretati oko 40+ C a sve praceno povremenim kratkotrajnim osvezenjem u vidu iznenadnih pljuskova i grmljavina... i mogu vam reci da sam se odmah "ohladila", sve sam se nekako nadala da cemo ovog leta uspeti da se provucemo sa pristojnim temperaturama, ali koliko vidim slabi su nam izgledi za tako nesto.;)


Prosle nedelje smo skoknuli do Vucja, malog mestasca udaljenog svega 17 km od Leskovca,  ususkanog u raskosno zelenilo kroz koje protice reka Vucjanka poznata po svojim brojnim vodopadima. Proveli smo par sati uzivajuci u setnji krajolikom i hladovini borove sume, ali i pored toga uspela sam da izgorim i kuci sam se vratila crvena "kao racic"... i zato sam resila da ne mrdam nikuda vise dok ne prodju ove vrucine!;))
Evo jednog brzopoteznog receptica i par slicica sa izleta koje cete moci da pogledate u nastavku...;))

Pileci raznjici u panceti


Sastojci: pilece belo meso, tanke snitice pancete, nekoliko stapica za rostilj:)

Priprema:

Pilece belo meso iseci na 3-4 dela i posoliti po ukusu. Svaku kockicu zamotati u nekolikom tankih snitica pancete i pricvrstiti cackalicom ili nanizati nekoliko komada na stapice za rostilj. Peci na malo ulja u gril tiganju ili na rostilju.



Brochettes de poulet

Ingrédients:  blancs de poulet,  quelques tranches de poitrine fumée

Préparation:
Découpez les blans de poulet en petits morceaux, salez et poivrez. Coupez les tranches de poitrine fumée en 3, posez  un cube de poulet sur chaque part et l´ enroulez. Placez la viande sur les brochettes et faites-les dorer dans une poêle avec un peu d´huile.

U setnji kanjonom reke Vucjanke...;)


Vodopad na reci, jedan od 77 koliko ih ukupno ima.... nalazi se u neposrednoj blizini HE.


Jos jedan vodopad i viseci mostic, a u pozadini se vidi deo kamene zgrade hidroelektrane koja je napravljena na reci Vucjanki...


I na kraju ove setnje, poklanjam Vam jedan cvetic i zelim da ovo leto provedete negde u hladu, pijuckajuci sokic ili mozda neki fini koktel ispod neke palme (suncobrana, krosnje drveta...;)))

24 коментара:

  1. Анониман11. јул 2011. 07:13

    Ovo ej uvek uksuno..piletina i panceta.A ambijent je predivan:)

    ОдговориИзбриши
  2. Mi smo ovaj vikend posetili Avalu i bilo nam je prelepo. I ja sam se nadala da ćemo zaobići leto, ali avaj, pa vreme mu je. Mi slabo praktikujemo izlete u Srbiji, a sve se vadimo na prevoz. Izlet na Adi potvđuje da ne trebaju kola za piknik, a do vrha Avale se stiže gradskim prevozom.
    Piletina i pančeta uvek u kombinaciji su pun pogodak.

    ОдговориИзбриши
  3. Ovako pripremljenu piletinu stvarno volim, dobije fini miris po špeku. Slike su predivne

    ОдговориИзбриши
  4. Dragi moji, verujte da ne znam sta da kuvam na ovim vrucinama, najcesce napravimo neku salatu od svezeg povrca ili grickamo voce, i mozda tek tamo kasnije popodne setim se da nesto skuvam na brzaka... ako imate neku zgodnu ideju, slobodno mi napisite!;))
    Draga Jelena, u pravu si...ovde zaista nekako nemamo obicaj da idemo na izlete, sto je zapravo steta, nije toliko problem ni prevoz (mi recimo nemamo kola, pa se onda iskoristi bus;)), nego cini mi se da je najteze sve to lepo organizovati i uklopiti vreme da svima odgovara, hehe...verujem da vam je dan proveden na Avali protekao u finoj setnji.;))
    @Nadina, Dzoli, Mary... hvala cure!;))

    ОдговориИзбриши
  5. Hehe, i ti si pocrvenila :) Ja sam inače jaaako blijeda i puna tih opasnih madeža...pa se moram čuvati od sunca, ali neizbježno je da izgorim svake sezone :) Usprkos tome, ja volim kad je ovako vruće (neki to zovu mazohizmom) :))) Vidim da vam je bilo baš lijepo na izletu, a ove rolnice su fantastične! Ovaj panceta im sigurno da sočnost i jako fini miris!

    ОдговориИзбриши
  6. Eh, baš si me obradovala i rastužila odjednom (uspomene su uvijek i lijepe i pomalo tužne): nekada davno, davno, kada smo bili tek vjenčani, muž i ja smo boravili u tom dijelu Srbije (Vlasinsko jezero) i prošli i Vranje i Leskovac i Vučje. Ah!
    Ideja za ove ražnjiće je odlična, bilježim je jer zaista, nema mjesta dugotrajnom kuhanju po ovakvim vručinama.

    ОдговориИзбриши
  7. Prekrasno hrskava panceta u kombinaciji s piletinom - odlična ideja i fini ručak. Zdjela pumidora na salatu i ništa više nije potrebno.

    Prekrasne slike prirode. Obožavam vodopade.

    ОдговориИзбриши
  8. Panceta piletini uvijek da finu aromu i sočnost! Žao mi je pto si izgorila, ja se isto klonim sunca koliko mogu. ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Uh, draga moja, ni meni se ništa ne da po ovoj vrućini. Ovdje je prevruće!
    Izvrsna ti je ova ideja sa ovom pancetom i piletinom!

    ОдговориИзбриши
  10. Joj ove rolnice su baš onako za prste polizati..sličice sa izleta govore sve,predivna priroda,stvarno pravi užitak dan provesti tamo..i tebi želim ugodno provedeno ljeto..joj ohladila sam se kada sam pročitala sada za buduće prognozne temperatura ovo ljeto..najljepši pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  11. @Tamara, ma i ja sam ti isto tako svetle koze koja nikako ne podnosi sunce, i koliko god pazila i setala po hladu uvek izgorim, uhh... jos se sada i ova ozonska rupa bas tu nezgodno stvorila.:(
    @Katarsis, onda ste prosli i kroz moj gradic!;)) Ako vam se nekada ponovo ukaze prilika da posetite ovaj kraj, bilo mi drago da se vidimo i bicete mi dragi gosti...;))

    Dragi moji, ovaj sam receptic postavila ovde vise radi inspiracije, fino je spremiti ovako nesto kad se skupi drustvo i mozda se resite da malo rostiljate u basti ili na terasi, samo se prethodno dobro zastitite od sunca...saljem puno lepih pozdrava!;))

    ОдговориИзбриши
  12. baš su me malo svježile ove tvoje fotke prirode,
    i ja često spremam piletina na ovaj način, bude sočna i mirisna, obožavam pancetu

    ОдговориИзбриши
  13. Dragi moji, koliko mi je ovih dana vruce, dodje mi da postavim sator na terasi i da tamo spavam, hihhi...hvala, cure!;))

    ОдговориИзбриши
  14. Jel si zavijala pocrvenela mestašca na telu slaninicom pa si dobila ideju da uviješ i pilence da ne pregori kad ga solarišeš:)))
    Jako su slatki ovi zalogijčići i odlični za na brzinu ubaciti u kljun nešto.
    Ja sam ti od onih što leti retko u kuhinju zalaze. Prvenstveno jer mi se ništa ne jede a i ne podnosim vrelu kuhinju u vrele dane:) Znači, kod mene leti samo "ptičija hrana":)))
    Najčešće klopam paprike punjene sa sirom. S' tim što sir "obogatim" nekim začinima i dodam malo dimljenog mesca od vrata, pršute ili sl, ma divno. Sve stane u ruku, može da se jede usput, ne smara me kuvanje, a stomak pun. Jedna paprika ujutro i dve za kasniji ručak, ceo dan lubenica i ja sita:)))
    Pozdrav draga moja nežnice... znam o čemu pričaš, i ja izgorim čim me doVati sunce!

    ОдговориИзбриши
  15. Žao mi je što si izgorjela na izletu i nadam se da crvenilo brzo prolazi i da si dobro.
    Krasna je priroda u kojoj ste boravili, jako lijepi izlet.
    A sviđa mi se i piletina u panceti, volim tu kombinaciju okusa. Jako fino izgleda kako si ih napravila !
    Znam da je sada po vrućinama najteže biti uz štednjak, i ja rjeđe kuham (osim marmelade :)) i više se priklanjam salatama, voću, sladoledu.

    ОдговориИзбриши
  16. Joj, Nale nisam mazala nicim, ali evo vec je polako proslo.;)) Ostala mi je od proslog puta pola pakovanja te fine slaninice, pa sam morala nekako da je iskoristim, i onda mi je palo na pamet da ih zamotam kao paketice...hajde, posalji ovamo i par tih papricica kad ih budes ponovo pravila, hihih...za lubenicu cemo se vec ovde snaci!;)))

    Draga Branka, divim ti se kako na ovoj vrucini mozes da spremas sve one tvoje fine marmelade, sve se resavam da nesto isprobam po vasim recepticima, ali dok se resim da nesto napravim, nestane mi voce ili ga poruckamo u medjuvremenu....a sladoled uvek moooze!;)))

    ОдговориИзбриши
  17. Ja sam izgelda jedina kod koje nije vruce i mogla bih komotno svaki dan jesti gulas sa makaronima:)
    Sto se izleta/putovanja tice, svuda je isto, ugl. niko ne posjecuje ona mjesta koja mu leze pod nosom, niko nema tu naviku, svi teze daljinama. Ja tezim tome da svaki godisnji otputujem negdje inace ga smatram izgubljenim, a ljudi placaju po 100ak eura da provedu odmor ovdje gdje ja zivim ...C'est la vie !

    ОдговориИзбриши
  18. Ode...a nisam zavrsila komentar...

    Placaju po 100 eura/dan, htjedoh reci.

    Pilece roladice, raznjici su super, slanina sprecava da se piletina isusi, a i ukus je puno pikantniji! Fotke prekrasne, uvijek su takve:)!

    ОдговориИзбриши
  19. Oni anđeoski oblačići s ribizlama iz posljednjeg posta su nebeski, ali ja ću ti se ipak poslužiti ovim špekecima iz prethodnog i ražnjićima iz ovog posta. Sline mi cure!
    Vidim da si i ti uživala u prirodi. Divne fotkice. :)

    ОдговориИзбриши
  20. Receptic je odlican, sa slaninicom nista ne moze da bude lose. ;)
    Htela sam da ti se zahvalim za slicice sa izleta, drago mi je da sam barem nekako sve to opet mogla da vidim.
    Pusa :)

    ОдговориИзбриши
  21. questi spiedini di pollo devono essere squisiti!baci!

    ОдговориИзбриши