среда, 26. јануар 2011.

Trouglovi sa mladim sirom

Verujem da svi mi koji volimo da pisemo (i posecujemo;)) kulinarske blogove, delimo istu strast prema kuvanju pa cak i prema pravljenju svojvrsne kolekcije kuvara, kuharica, raznih prirucnika i casopisa iz oblasti gastonomije, koji su nasli svoja mesta u nekom kutku sobe ili kuhinje, na omiljenoj polici (ili cak vise njih;)).

Posto kuvara nikada dosta, htela bih da Vam preporucim jednu knjigu o slatkisima (ima tu i par slanisa na kraju) koja se u poslednje vreme najcesce nalazi u mojim rukama (novogodisnji poklon;)). Vec isam sprobala nekoliko recepata, izmedju ostalih i ove trouglice sa vocnim punjenjem i vencice sa kokosom .

U pitanju su DrOtkerovi recepti iz knjige "Mastovit svet slatkisa i peciva" u izdanju Mladinske knjige, Beograd. Knjiga je u tvrdom povezu sa predivnim fotografijama i na skoro 450 strana, sve preporuke!;))


Trouglovi sa mladim sirom

Sastojci: 200 g brasna, 25 g secera, prstohvat soli, 100 mladog nemasnog kravljeg sira (koristila sam krem sir), 100 g maslaca

Fil: manja konzerva kompota od bobicastog voca ili smrznuto voce (oko 180g)

Priprema:

Zamesiti prhko testo od navedenih sastojaka i ako je potrebno ostaviti neko vreme u frizideru (nisam cekala, odmah sam razvijala). Testo razviti u koru dimenzija 27 x 36 cm i iseci kvadrate 9 x 9 cm.

Voce dobro ocediti i na svaki kvadratic staviti po par vockica. Ivice testa premazati mlekom da bi se bolje zalepile i preklopiti dijagonalno, pritisnuti viljuskom po obodu da se trouglici ne bi otvorili.

Poredjati na pleh preko masnog papira i peci na 180 C oko 20-25 minuta, ne treba ih premazivati. Kad su trouglici ispeceni, ostaviti ih malo u plehu da se ohlade pa prebaciti na ravan tanjir. Posuti secerom u prahu i po zelji dekorisati vocnim prelivom.

Nama su i samo posuti secerom bili fini, ali ako zelite da napravite preliv, to mozete uciniti na sledeci nacin: 2 kasicice vocnog soka i 50 g secera u prahu umutiti da se dobije gusta tecnost, sipati u fisek od masnog papira, odseci vrh i dekorisati trouglove..;))

Prijatnooo... eh, steta sto ispadne samo 12 trouglica!;)))

29 коментара:

  1. preljepi su! kuharica nikad dosta, ali kad realno pogledam svoju zbirku znam da mi 2 života ne bi bila dovoljna da sve isprobam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično :)) nas je 7 u kući, ja bi morala troduplu smjesu složitit :)) hihi

    ОдговориИзбриши
  3. Dragi moji, posto sam koristila krem sir koji je dosta blagog ukusa, uopste se ne oseti u testu...cak stavise kad probate, ne biste nikada rekli da tu ima sira a opet bude divno prhko.;))
    Eh, tesko da cemo sve stici da isprobamo, ali mozemo makar uzivati u lepim fotkicama, meni je i to dovoljno.:))
    Draga Tihana, za pocetak dupla mera i seckaj manje trouglice, hihihi...;)))

    ОдговориИзбриши
  4. Jednostavno i vrlo efektno. Ja bi tu dodala sir ispod voća ali sa malo šećera u prahu.
    Imam 2 kuvara, ali pasionirano seckam, lepim i prepisujem recepte!

    ОдговориИзбриши
  5. Divni su! :)
    Moraću da pogledam za Dr.Oetker knjižicu, znam da su one uvek praktične i korisne :)

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Jelena, moze i sa filom od sira i malo naribane limunove korice, mislim da bi fino islo uz ove vockice.;))
    Draga Tina, u ovoj "knjizici" ima tacno 500 receptica i svi su predivno ilustrovani, milina ih je samo listati i gledati...mozda je malo skuplja za nase prilike, ovo je bio neki popust uoci nove godine od skoro 50% i knjigu smo narucili na nevidjeno i pravo da ti kazem nisam ni znala da li ce mi se dopasti...ali mi je sada drago da smo je ipak narucili, posto je bila na akciji, uz nju je isla jos i okrugla tepsija za pecenje kolaca koju jos nikako da isprobam.;))

    ОдговориИзбриши
  7. Prekrasno, još kada nam ti to prezentiraš svojim dargim rukopisom sve postane puno jasnije! I meni se sviđaju tijesta sa sirom nekako su mi blaža i laganija:)

    ОдговориИзбриши
  8. Draga puno hvala za ovaj recept, ovo će vrrrlo brzo biti isprobano! Volimo kolače s višnjicama, a obožavamo i ovakva tijesta sa svježim sirom, imam sličan recept isto dr oetkerov za kiflice koje se rade sa svježim sirom i praškom za pecivo, jako fino.
    Recept i sličice su ti predivni!

    ОдговориИзбриши
  9. Evo ti ga, stvarno imaju veeeeeeeeliku falingu: malo ih ispadne. Znači, dupla smjesa!

    ОдговориИзбриши
  10. Izgledaju bozanstveno - mogu misliti kako su tek ukusni...

    ОдговориИзбриши
  11. uuuuu, kako da bude loše kad je šumsko voće u pitanju.. Malo me izgledom podsjećaju na salenjake..

    ОдговориИзбриши
  12. predobro izgleda, ovaj fil me osvojio, bilježim za isprobavanje s duplom smjesom

    ОдговориИзбриши
  13. Svidjaju mi se i ovi trouglovi,a i vencici!Treba nabaviti tu knjigu,a dotle ste Vi zaduzeni da nam pravite i da nas mamite:)))

    ОдговориИзбриши
  14. Ah, kuvari, casopisi i knjige! Ne smem ni da kazem koliko ih imam.....dovoljno da sa strahom gledam emisiju Kompulsivno gomilanje....mislim nisam jos u toj fazi al ko zna....
    Trouglici su mi divni, al se slazem sa Jeleninim predlogom za dodatak sira.
    :)))

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan recept...hvala za preporuku knjigice sa receptima!

    ОдговориИзбриши
  16. Čao Lano,

    pre jedni 15 godina sam pravio neke slane školjke koje su verujem slične ovim trouglićima. Krasna stvar kad imaš vremena. Pogodi zašto ih ne pravim 15 godina :)))
    Ja hteo da ti dam da pogađaš 3 puta, a ti IZ CUGA pogodila :)))

    Izgleda da mi se raspoloženje naglo popravlja od kako se završilo ludilo. No vratimo se trouglićima.

    Ima predlog koji bi ti možda moglo pomoći u vezi sa ovim i sličnim zalogajčićima. Radi se o mazanja ivica mlekom. To je pametna stvar, kad treba te vragove da pečeš u dubokom ulju, ili tako nešto, da se ne bi otvorili. Kad ih pečeš u rerni, ja mislim da bi gnjavažu oko mazanja ivica, mogla slobodno da preskočiš. Čak i da se trouglić i otvori negde (mada čisto sumnjem) nikakve veze to nema, jer ništa neće ni da iscuri ni da uđe unutra. Sećam se da one gorespomenute školjke nikad nisam mazo po ivicama i nikad se nisu otvarle.

    Nadam se da ne grešim, i da me nećeš psovati što ti dajem pogrešne savete, ali ovaj savet je bar bio od srca, pa ćeš mi nadam se oprostiti i ako grešim.:)))

    Čao Lano.

    ОдговориИзбриши
  17. Predivno izgledaju, pamtim recept, pa se nadam da cu ih uskoro isprobati :)

    ОдговориИзбриши
  18. Bas me raduje da Vam se svideo receptic... mozete dodati i malo secera preko voca ako volite sladji fil.;))

    Cao Dade, ne oduzme to puno vremena sto se premazu ivice, samo onako ovlas predjem cetkicom, ne bih da negde na pola pecenja moram da skupljam fil, hehe...salim se, mozda i ne mora da se premazuju, ali ovako sam nekako sigurnija da fil nece nikuda napolje!;)))

    Dear Marus, thank you!;))

    Draga Taso, jako se jednostavno naprave, nadam se da ce ti se dopasti,;))pozzz

    ОдговориИзбриши
  19. Definitvno se pronalazim u ovom opisu gomilanja kuharica. Moj je problem što ih manijakalno kupujem, a rijetko po njima kuham. Više mi služe za inspiraciju pa ja na kraju napravim nešto iz glave. :)
    Ovu trokutići zvuče savršeno, a hvala ti i na preporuci za knjigu koju nemam. Ako budem u prilici sigurno ću je nabaviti. :)

    ОдговориИзбриши