четвртак, 13. јануар 2011.

Po vasim receptima 2.


 
Kako ovih dana imam malo vise slobodnog vremena, iskoristila sam priliku da isprobam neke od receptica mojih dragih blogerica. Tako se spremao Andrein fini kruh sa maslinama i fetom, Naletovi integralni stapici, pekli su se Sanjini trouglasti hlebcici, kuvala fina Snjezina juha od jecma i poriluka i pravila cokoladna truffles torta, a za Bozic smo se sladili Neninim medenim kockama.
 
Ova fina juha sa puno povrca, gusta i mirisna, tako prija u ove hladne zimske dane... veoma je zasitna i moze biti kompletan obrok, tako da Vam nista drugo nece trebati... mozda samo neki slatkis na kraju, kao na primer Cokoladna truffles tortica!;))
 

Ove simpaticne hlebcice sam pravila nekoliko puta, toliko su nam se svideli.;)) Jako su ukusni i fini za grickanje, jos ako se odgore rasporede i kockice sitno seckane pancete, tesko im je odoleti!;))
Recept sam nasla kod Sanje kad je bio njen Dan za peciva , a na ovom linku cete pronaci jos nekoliko vrlo lepih recepata za razne hlebcice i fino pecivo.

Ako volite da Vas jelovnik nekada obogatite zdravim namirnicama, ovi stapici su onda prava stvar za Vas! Napravljeni od razenog i psenicnog brasna, sa puno raznih, ukusnih semenki... uzivacete u svakom stapicu, gric, gric!;))
 

Nasa Andrea uvek ima kreativne recepte, pa mi je tako ovaj fini kruh odmah privukao paznju kad ga je objavila na svom blogu (originalni recept). Napunjen nadevom od feta sira, ruzmarina i maslina mirise na more i dok ga budete grickali za dorucak ili veceru, pomislicete da sedite negde na terasi na obali Mediterana i uzivate u prizoru na beskrajno plavetnilo.
Hleb sam pekla u cetvrtastom duguljastom kalupu, pa je zato ovako fino narastao.;))
Nenina medena pita se nasla na nasoj Bozinoj trpezi na tanjiru sa slatkim kolacicima. Mekana i fina, sa koricama naprevljenim od meda i filom od limuna... samo se topi i sve je ukusnija kako duze stoji. U testo sam dodala jos malo mleka da bi ga lakse zamesila, ostalo je sve po originalnom receptu.
 

Cokoladna truffles torta


Snjezina fina cokoladna truffles torta (originalni receptic ) kod mene je napravljena u obliku malih tortica. Od ispecene kore sam vecom casom izvadila krugove precnika 10-tak cm, a redosled slaganja je bio kora- puno fila - druga kora - i jos malo fila... sve je posuto kakao prahom i dekorisano ukrasom od rastopljene cokolade... pored toliko cokolade zar je potrebno reci da je bila odlicna!;))
 
Drage moje, hvala puno na lepim receptima, sugurno cu ih ponovo praviti... a do neke nove prilike i novih receptica, puno Vas sve pozdravljam!;)))
 

26 коментара:

  1. Lana puno ti hvala što si isprobala kruh. Predivno ti je ispao i nadam se da vam se svidio. Meni je malo neugodno što nisam ništa objavila za tvoje FBI rukavice ali sam dosta toga isprobala, napravila sam zrna kafe, ponovno sam radila rum kockice i probala sam bele trufne. Sve je bilo prefino ali ih nisam stigla fotkati jer sam ih slala svojim nečacima u Veliku Goricu i Split. :) To su sve slastice koje će se baš udomaćiti kod mene. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je izgleda mjesec kuhanja po tuđim receptima! neke od ovih koje si pripremila i ja mjerkam i namjeravam raditi, izbor je odličan i sve izgleda odlično.

    ОдговориИзбриши
  3. E moja draga Lana, kada ti obradiš neki recept onda to ispadne prava ekskluziva:)) Hvala što si isprobala nešto i sa moga bloga! Pusa!

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Andrea, bas nam je prijao tvoj kruh, meni se posebno dopao zbog ovog finog nadeva jer je tu sve sto volim, pa jos "zapakovano" u mirisno pecivo...divota!;)) I nista mi se ne sekiraj zbog igrice, znam da si vec isprobala kolacice...one tvoje fotke se ne zaboravljaju tako lako!;)) puse...

    Draga Katarsis, sta god da isprobas neces pogresiti, sve je vrlo ukusno i receptici su precizni...sve preporuke za nase cure!;))

    Draga Snjezo, hvala tebi na lepim recepticima...bas smo uzivali, i u slanoj i u slatkoj varijanti!;))

    Draga Nado, hvalaaa puno!;)))

    ОдговориИзбриши
  5. Diivno! svaka čast :) svrati do mog bloga čekaju te nagradice :)

    ОдговориИзбриши
  6. mmmmmmmmmmm.....che bontà!!!complimenti!un abbraccio!

    ОдговориИзбриши
  7. Sve izgleda tako ukusno i primamljivo, pravi praznik za oci :))))

    ОдговориИзбриши
  8. Majstorski uradjeno, kao i uvek :)

    Tortica je moj favorit!

    ОдговориИзбриши
  9. Sve ti je divno uspelo. Prekrasno si uradila, svaka čast. Torta mi se ipak najviše svidja:) Odlično i hvala ti minjončicu:)))

    ОдговориИзбриши
  10. Draga Lana, predivne si recepte izabrala, sličice su krasne, majstorski odrađeno :) pozz!

    ОдговориИзбриши
  11. Sve pohvale za isprobane recepte, predivno izgledaju!

    ОдговориИзбриши
  12. Predivne slike.Svaka cast mila,veliki pozdrav od mene.

    ОдговориИзбриши
  13. Ovo sve izgleda fantastično, voljela bih da sam bila tu:)

    ОдговориИзбриши
  14. odlican izbor. Sve bolje od boljega :-)
    Jako mi je drago sto si isprobala receptic i sto si zadovoljna njime :-)
    veliki pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  15. Za ovako divan blog i recepte vas ceka nagradica od mene:)

    ОдговориИзбриши
  16. Prekrasni recepti i izvedba, morat cu i ja neke isprobati...ova medena pita me bas privukla, mislim da sam je vidjela i kod Monike na blogu

    ОдговориИзбриши
  17. Lana, od izbora jela do izvedbe i fotografija, sve je stvarno više nego savršeno!
    Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  18. E, kad mi to kaze majstorica od fotografije, onda puno znaci...hvala, dear!;)))

    ОдговориИзбриши
  19. minjoncicu, kod mene te ceka jedna nagradica :-***

    ОдговориИзбриши