уторак, 9. децембар 2014.

Keksići sa medom i mala zbirka božićnih recepata :)



Dragi moji, verujem da ste ovih dana već odabrali omiljene receptiće koje ćete pripremati za nastupajuće praznike. Možda se već kuhinjom širi slatkasti miris vanile, cimeta i začina za medenjake.:) Čini mi se da je ovo nekako najlepše doba godine i iskreno uživam u svim malim ritualima, raspakivanju ukrasa iz kutije i kićenju jelke, pečenju keksića, pravljenju malih poklončića ili pisanju čestitki dragim osobama.:)

Ove godine mi je Deda Mraz doneo jedan poklončić ranije ali u pravo vreme da isprobam ove keksiće sa printom. Hvala puno dragoj Nataši iz Moje slatke kuhinje na ovim slatkim modlicama (pravi poklončić za jednog foodija:)).

Keksići sa medom


Sastojci: 300 g brašna, 150 g maslaca, 75 g šećera, 2 kašike meda, 1 vanilin šećer, 1/2 kašičice cimeta, 1 ravna kašičice praška za pecivo, 1 jaje, malo naribane limunove korice

Priprema: 

Zamesiti prhko testo od navedenih sastojaka, zamotajte ga u foliju i ostavite barem pola sata u frižideru. Nakon toga testo rastanjite na pobrašnjenoj površini ili između dva lista masnog papira.


Modlicom izvadite oblike po želji (ovog puta sam isprobala novu modlicu sa otiskom;). Keksiće poređajte na pleh i pecite u prethodno zagrejanoj rerni na 180 C oko 10-tak minuta, tek toliko da ivice blago porumene. Keksiće ostavite još par minuta u plehu da se malo prohlade, a zatim ih prebacite na tanjir za posluživanje. 

Keksići su veoma mekani kad se ispeku i možete ih odmah grickati uz omiljenu šoljicu čaja.:) 


Mala zbirka receptića:)

Dragi moji, imam i za vas jedan mali poklončić - e-knjižicu sa božićnim receptima!:) U zbirci se nalazi 25 omiljenih recepata za božićne kolače i keksiće. Recepti su izabrani sa bloga (nekoliko je potpuno novih) i svi su skupljeni u jednu lepu zbirku prazničnih recepata. Nadam se da će vam biti zanimljiva i od koristi ovih dana, kao i da će vam olakšati pripremu kolačića za nastupajuće praznike.

Knjižicu možete prelistati kad god poželite na na sledećem linku (ili klikom na sliku ispod). Takođe, većinu recepata možete pogledati i na blogu, samo ukucajte u tražilicu naziv recepta iz zbirke koji vas  zanima.:)



24 коментара:

  1. Divni su ti i keksići i modlica je super. Prelistala sam knjižicu i super je. Znaš da sam mislila napraviti polumjesece s orasima, njih je moja mama radila za blagdane i nisam ih jela otkad je nema, a baš sam ih se zaželjela

    ОдговориИзбриши
  2. O, divnooo, Lana! Vec sam pribelezila sta cu da pravim :) Hvala na inspiraciji!

    ОдговориИзбриши
  3. Bas su ti medeni ti medeni kolacici! Divan poklon !I ja uzivam u ovom decembru samo tako, lepse su mi pripreme no sama proslava :))))

    ОдговориИзбриши
  4. Kakva sjajna zbirka! Tek sad ne znam šta da pravim...

    ОдговориИзбриши
  5. Rezervisem ovaj tanjiric i solju caja :)))) Izbor recepta u knjizici je fenomenalan, bas onako praznicni! Bisous!

    ОдговориИзбриши
  6. odlični keksići super modlica a knjižica je najboljakod tebe samo odličnih stvari može i da bude :)

    ОдговориИзбриши
  7. Kuc-kuc, jel' si budna? Ja bih da zasladim dan sa malo keksića i čaja. Jel stavljaš čaj? Keksić mi je već pri ruci:)))
    Divan keks, a i knjiga sa toliko lepih receptića. Kiss

    ОдговориИзбриши
  8. Modlica je divna. Recept spremam i odoh prelistati knjižicu.

    ОдговориИзбриши
  9. Drugari, drago mi je da vam se svidjaju receptici, nadam se da ce se neki od njih naci na praznicnoj trpezi ili ispod jelkice... zelim vam vesele praznicne pripreme i brdo finih kolacica.:)))

    ОдговориИзбриши
  10. Lana, knjizica je predivna!!! Odusevljena sam! Sad bih isla nesto praviti da nije ovako kasno... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) Ima jos vremena do nove godine, i sama bih najradije nesto pravila da nisam u poslu preko glave.:))) p.s. hvala ti puno na fb deljenju...;)) cmook

      Избриши
  11. Lana, ti si jednostavno fenomenalna! Knjizica je apsolutno profesionalna! Svaka cast! Pravila sam prosle godine tvoj bozicni kolac sa cokoladom, bio je sjajan. Probacu ove godine nesto drugo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad je red na novi receptic, hihihi... bice jos nesto fino ovih dana, samo dok sredim fotkice.:))

      Избриши
  12. Predivno! Krasne fotke, recepti naprosto vuku da ih isprobamo a knjizicu cu sa zadovoljstvom prelistavati tokom cijele godine kao pravi vodic za poslastice! Hvala ti! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Biljana, hvala puno na javljanju i nadam se da ce knjizica fino posluziti.:) Puno lepih pozdrava!

      Избриши
  13. Keksići su mi super, modlica je tako dobra. A recepti u knjižici su tek odlični, ne znam koji bi prije odabrala, ali mislim da ću se za ove blagdane počastiti pletenicom sa makom !

    ОдговориИзбриши
  14. Odusevljena sam s kakvom predanoscu I ljubavi je slozena ova knjizica, svaka ti cast! voljela bih napraviti ove raspuknutice s medom, ali me buni da je samo 25gmaslaca u njima, jel to mozda greska? nisam bas vicna keksima I kolacima pa da pitam prije nego nesto zeznem ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav... hvala na komplimentu.:) U keksice sa medom ide zapravo vrlo malo maslaca (mozete staviti i mast), a zbog veceg procenta secera i meda dobiju taj raspuknuti izgled. Dobro je da ste pitali, bolje je biti siguran, nadam se da ce vam se keksici svideti.:) Saljem lepe pozdrave i zelim sretne praznike!:)

      Избриши