четвртак, 26. новембар 2015.

U gostima kod Ave dulcis


Prilično kasnim sa ovim postom koji je trebao da bude objavljen još prošlog meseca, nadam se da mi Tamara neće zameriti.:) Svi recepti su isprobani u okviru blogerske igrice FBI rukavice koju je osmilila naša Maja, a ovog puta predmet naše kulinarske istrage bili su recepti sa divnog bloga
Ave dulcis. Ono što će vas oduševiti već prilikom prve posete Tamarinom blogu su prekrasne fotografije i recepti prezentovani sa puno mašte i zanimljivih detalja, tako da se jednostavno morate zaljubiti u njih.:)

Focaccia sa krompirom


Ova pogača će se definitvno praviti još puno puta u našoj kuhinji.:) Testo je divno mekano i ukusno, čak i posle nekoliko dana, a poseban šmek mu daju krupna zrnca morske soli i ruzmarin. Tople preporuke za ovaj fini recept.


Slani mafini


Svi Tamarini recepti su fini i precizni, tako da ni ovi slani mafini nisu izuzetak. Uživali smo u toplim zalogajčićima sa daškom Mediterana (masline, origano, feta itd.), baš su nam se dopali. Ako vas zanima kako ih napraviti, brzo do bloga da pogledate receptić.


Mafini sa doručak


Iza ovog jednostavnog naziva krije se raskošan desertić sa divnom aromom lešnika, krušaka i toplom čokoladom u sredini. Ne previše sladak, već baš koliko treba, kolačić koji ćete zavoleti na prvi zalogaj, idealan za doručak ili slatku užinu.


Definitvno zaslužuje da se isproba (više puta), ma nešto fantastično!:)))


Savršeni keksi za doručak


Na Tamarinom blogu možete pronaći dosta zdravijih recepata, ovi keksići su jedan od njih. Ko bi rekao da se od zrele banane, ovsenih pahuljica, malo meda i crne čokolade mogu napraviti tako ukusne grickalice. Zabeležite svakako recept za ove ukusne i zdrave keksiće.



Žao mi je što nisam stigla da isprobam više recepata, dopali su mi se i kuglofići sa belom čokoladom i limunom, čokoladno mleko na štapićučokoladna torta bez glutena kao i mini pite sa čokoladom i malinama. Ali eto dobrog razloga da ponovo skoknem do Tamarinog bloga.:)

P.S. I zamalo da zaboravim, ova fina rolada sa zanimljivim printom je takođe napravljena po Tamarinom receptu.:))

Rolada sa dekoriranim biskvitom


18 коментара:

  1. Toliko toga divnog si isprobala. Ona focacca s krompirom mi je bila na listi za isprobavanje, ali ju nisam stigla napraviti

    ОдговориИзбриши
  2. Super odabir i mene su ovi muffini za doručak oborili s nogu.

    ОдговориИзбриши
  3. prije svega hvala ti na lijepim riječima, mene tvoje fotke uvijek oduševe tako da mi pohvala od tebe jako puno znači.
    a sljedeće ti zahvaljujem što si isprobala recepte s mog bloga, kod tebe su još ljepši

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Tamara, hvala pre svega tebi na svim divnim receptima koje delis sa nama... hvala ti i na lepim recima, puno poljubaca ti leti!:))

      Избриши
  4. Jooooooj, prekrasno! Divni recepti, super odabir i prekrasne fotke koje samo ti znaš snimiti. Sve je k'o po špagici i savršeno izgleda. Dođe mi da poližem ekran.

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam Tamarin blog! Necu stici da ucestvujem u ovom krugu, ali sam svasta nesto isprobala do sada, sto nazalost nisam stigla da uslikam! Ti si napravila odlican izbor :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, verujem da su ukucani uzivali jer Tamara zaista ima sjajne receptice.:)

      Избриши
  6. Fenomenalan izbor recepata a prezentacija,kao i uvek do sada. Žao mi što zbog mojih silnih obaveza nisam stigla da isprobam Tanjine recepte, koji su izuzetno vredni pažnje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zorice, nikada nije kasno, evo i ja tek sada stizem da objavim, a moram se vratiti da isprobam i ostalo.:))

      Избриши
  7. Divan izbor!, Neke sam i ja probala i izvrsni su mi.

    ОдговориИзбриши