субота, 20. децембар 2014.

U gostima kod Tamare



Ovog puta smo u gostima kod drage Tamare na blogu What‘s for dessert?, koji je prethodna dva meseca bio predmet "istrage" FBI rukavica, blogerske igrice koju je osmislila naša MajaVerujem da su vam pravila već dobro poznata, istražujemo blog koji je izabran i isprobavamo omiljene recepte.:) S obzirom da su nam praznici već pred vratima, odlučila sam se da to ovog puta budu prhki kolačići napravljeni po Tamarinim receptima (verujte da ih uopšte nije bilo lako izabrati:).

Kao što sam naziv bloga sugeriše What‘s for dessert?, na njemu ćete pronaći pregršt divnih recepata za razne poslastice, keksiće, prhke pite i kolače. Tamara je prava majstorica a njene kreacije bi komotno mogle stajati u vitrinama najfinijh poslastičarnica. Ali to nije sve što ona pravi, na njenom blogu ima i divnih slanih receptića, ali ostavljam vama da ih otkrijete kada posetite njene stranice.:)


Kao prvi izbor za tanjir prazničnik kolačića, odabrala sam Tamarine Vanilin roščiće. To su oni divni starinski prhki kolačići posle kojih ostane šećer na nepcima i neka toplina jer tako podsećaju na maminu kuhinju. Toplo ih preporučujem da ih napravite za praznike, iako sam ih pravila od pola mere veoma su izdašni i dobila sam oko 40 kolačića.:)


Kakav bi to bio praznik da nema omiljenih kolačića sa makom?:) Ovog puta izbor je pao čak na dva recepta sa makom, okrugli Keksi punjeni makom i Kiflice sa makom (koje se mogu puniti i orasima). Nama su se dopala oba recepta, veoma se brzo i lagano prave, a fil možete iskoristiti za obe vrste kolačića. Ukoliko želite i vi da ih isprobate kliknite na linkove u nastavku:

Keksi punjeni makom
Kiflice sa orasima/makom


Još jedni prhki kolačići koji su se divno uklopili sa ostalima su i ove Štrudlice sa džemom koje je Tamara nedavno isprobala i pohvalila. Naravno, nisam dugo razmišljala tako da su se i ove prhke strudlice sa džemom od jagoda našle u ovom slatkom društvu na tanjiru.:)


Na blogu imam isprobano još nekoliko Tamarinih receptića, ovog puta bih izdvojila Školjkice sa marmeladom jer su savršen izbor za tanjir sa prazničnim kolačićima. :) Mogu vam samo preporučiti da posetite Tamarin blog, ukoliko možda još niste, i izaberete neke fine kolačiće za nastupajuće praznike.:))



15 коментара:

  1. Baš si izabrala moju najomiljeniju vrstu kolača, divno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovi kolacici su zbilja univerzalni, mislim da bi im se svako razveselio... najtoplije preporuke za probu.:)

      Избриши
  2. Super si recepte izabrala a slike, kao i uvek do sada, jako lepe.

    ОдговориИзбриши
  3. Aaaaaaaa, super si se sjetila isprobati samo blagdanske recepte, odnosno keksiće! Drago mi je da ti se svidjelo sve što si isprobala i hvala ti na divnim preporukama i riječima za mene i moj blog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bilo je jos receptica na listi, poput slanih ruzica ili Gennarovog hleba iz saksije, ai venac iz Koruske mi se jako dopao, sigurno cu ih isprobati prvom narednom prilikom.:) Puno poljubaca ti leti i hvala na svim krasnim receptima koje delis sa nama.:)

      Избриши
  4. I ja sam isprobavala blagdanske, odnosno moje cure. Super svi izgledaju, pravo praznično!

    ОдговориИзбриши
  5. Tanjir po mom ukusu,ove njene strudlice se odavno kanim da napravim:))

    ОдговориИзбриши
  6. Fenomenalan izbor kolacica, da mi je samo malo blizi ovaj tanjiric, ostala bi bez njega :)))

    ОдговориИзбриши
  7. Oh, koliko lepotica za zasladiti se:) Ja ću biti skromna, pokupila bih ti sve sa makom:))))
    Lepe si receptiće odabrala i baš su u trendu:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moze Nale, ti izbiraj sa makom a ja cu one ostale (mi se uvek lepo dogovorimo:))). cmook....

      Избриши
  8. Divan izbor iz Tamarine kuhinje i odlična izvedba draga Lana, kao da osjećam pod prstima i u ustima sve ove prhke divotice koje si pripremila. Jako fino i jako dobro !

    ОдговориИзбриши