среда, 20. јануар 2010.

Fbi rukavice - muffini sa nadevom od sira by Andrea


Ovog meseca u igrici FBI rukavice koju je pokrenula Maja sa bloga Cooks and bakes , istrazujemo blog Voce i povrce . Ono sto me je prvo privuklo su prelepe slike i zanimljive price koje prate svaki receptic. Nekako se uvek najradije zadrzim medju slatkisima, pa sam za ovu priliku isprobala muffine sa nadevom od sira...sledi originalni receptic:


SASTOJCI

250 g brašna
100 g šećera
50 g maslaca
1 dcl mlijeka
2 velike žlice kaka
2 male žlice instant kave
1 vreićica praška za pecivo
1 vanilin šećer
2 jaja
2 velike žlice kiselog vrhnja
Prstohvat soli

Za nadjev
100 g svježeg posnog sira
20 g šećera
1 vanilin šećer

POSTUPAK

•Brašnu kojem ste prethodno dodali prašak za pecivo dodajte jaja, mlijeko, vrhnje i maslac te sve dobro izmiksajte.
•Kada smjesta postane ujednačena dodajte joj šećer, vanilin šećer, kakao, kavu te prstohvat soli. Sve još dobro izmiksajte.
•Kalup za muffine obložite papirnatim košaricama i u svaku sipajte smjesu do pola.
•Na svaki muffin stavite žličicu nadjeva.
•Prekrijte muffine ostatkom smjese.
•Pecite ih u prethodno zagrijanoj pećnici pi 180 stupnjeva oko 30 minuta.


NADJEV

•Mikserom dobro izradite svježi posni sir sa šećerom i vanilin šećerom dok ne dobijete kremastu smjesu.

Moji utisci: testo je prekrasno mekano, ne previse slatko vec upravo koliko treba, a kad zagrizete kolacic unutra Vas ceka ukusno iznenadjenje od sira...najtoplije ih preporucujem, uzivacete u svakom zalogaju...mmmmm!;)))))

8 коментара:

  1. Prekrasno su ti ispali, a ja sam već skoro na njih i zaboravila. :)
    Hvala ti što si ih isprobala i hvala ti na lijepom komentaru. Jako sam sretna da se moji muffini sviđaju takvoj majstorici od kolača. :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam primjetila te muffine kao izuzetno zanimljive i vjerujem da ću ih i pripremiti. Super su ti ispali i drago mi je da ih je već neko odabrao i podijelio iskustvo.

    ОдговориИзбриши
  3. Jako fino i sočno izgledaju,najbolje mi je iznenadjenje od sira...mmm...

    ОдговориИзбриши
  4. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    TE SIGO TU BLOG




    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...


    AFECTUOSAMENTE:
    LA CUISINE CREATIVE


    DESEANDOOS UNAS FIESTAS ENTRAÑABLES OS DESEO FELIZ AÑO NUEVO 2010 Y ESPERO OS AGRADE EL POST POETIZADO DE LA CONQUISTA DE AMERICA CRISOL Y EL DE CREPUSCULO.

    José
    ramón...

    ОдговориИзбриши